جستجوی مطالب
مطالب پیشنهادی

راهکارهایی برای خرید اینترنتی روتختی، بدون مشاهده محصول!

توسط 4160
پسندیدن0

آیا در مورد خرید اینترنتی رو تختی اطلاعاتی دارید ؟ آیا تا به  حال خرید اینترنتی داشته اید ؟ چگونه می توانید بدون دست زدن به روتختی از کیفیت آن مطمئن شوید ؟ و صدها سوال دیگر ....
با توجه به تغییر الگوهای زندگی و تغییر در شیوه ی خرید کردن مردم، روش خرید و فروش اینترنتی یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های خرید است که امروزه استفاده از آن رواج بسیاری پیدا کرده است.
همان طور که می دانید انتخاب رو تختی یکی از فاکتور های مهمی است،  که باعث زیبایی اتاق خواب شما می شود، زیرا تخت اولین شی ای است که هنگام ورود به اتاق نظر افراد را جلب می کند.
ممکن است برای خرید رو تختی مورد نظرتان تمام بازارها را زیر پا گذاشته باشید یا اینکه تصمیم به خرید اینترنتی روتختی گرفته¬اید وزمان زیادی را برای جستجو در گوگل و سایت های مختلف صرف کرده باشید و انواع مدل های روتختی را دیده باشید، اما فقط این موارد برای خرید اینترنتی روتختی کافی نیست!
برای خرید رو تختی به صورت فیزیکی مطالب  بسیاری در گوگل موجود است که شما را کمک می کند تا بتوانید به راحتی یک رو تختی شیک و مناسب برای تخت خود انتخاب کنید، اما برای خرید اینترنتی روتختی بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید.

این مطلب را از دست ندهید: خرید روتختی و 10 اشتباه رایج آن

مزیت های خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی کدامند؟

افرادی که به صورت آنلاین در سایت های معتبر مشغول به خدمت رسانی هستند، مانند صاحبان فروشگاه های بزرگ به دنبال حفظ اعتبار خود می باشند به همین خاطر حتماً محصولی مرغوب با کمترین قیمت را به خریداران محترم عرضه می کنند. علاوه بر این، خرید آنلاین مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

•    صرفه جویی در وقت:
 برای دیدن محصول، وقت شما در ترافیک های سنگین به هدر نمی رود، به راحتی می توانید محصولات بیشتر را در زمان کمتر در صفحه ی مانیتور خود ببینید و انتخاب کنید.
•    صرفه جویی در هزینه:
 در خرید اینترنتی فاکتورهایی مانند ( اجاره مغازه، واسطه ها، اجاره ی انبار و ... ) حذف می شود و به همین خاطر محصول با قیمت کمتری به دست مشتری می رسد.
•    دسترسی آسانتر به مدل های بیشمار:
در حال حاضر گوشی تلفن همراه شما بهترین وسیله ای است که شما را با دنیای آنلاین ارتباط می دهد. بدون اینکه نیاز به خارج شدن از خانه داشته باشید می توانید به هزاران فروشگاه اینترنتی دسترسی داشته باشید و با بررسی مدل های مختلف روتختی، مدل موردنظرتان را انتخاب و خرید کنید.
•    امکان برگشت وجه
معمولاً سایت های معتبر مدت زمانی را برای خریداران خود در نظر گرفته اند که در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده و یا مشاهده هرگونه مغایرت یا مشکل ( که البته بسیار نادر است ) کالا را عودت داده و به ازای آن کالای مشابه را دریافت نمایند و یا به صورت کلی وجه کالا به خریدار عودت می¬گردد.
در صورتی که در فروشگاههای حضوری این امکان وجود ندارد و در نهایت فقط کالای خریداری شده تعویض خواهد شد.
•    تخفیف های ویژه:
گاهی خرید های اینترنتی دارای تخفیف های ویژه ای مانند ارسال رایگان، هدایای ویژه در کنار محصول خریداری شده و ... هستند که این مزایا در خرید های حضوری دیده نمی شود.
با توجه به مزایای یاد شده خرید اینترنتی اما باز هم بسیاری از افراد از اقدام به این کار هراس دارند و از آن امتناع می کنند. در اینجا ما سعی داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با خیال راحت روتختی خود را سفارش داده و لذت خرید آنلاین روتختی را تجربه کنید.

این مطلب را از دست ندهید: 6 نکته آسان در انتخاب رنگ روتختی

خرید اینترنتی روتختی ترکیه ای

در خرید اینترنتی روتختی چگونه از کیفیت آن مطلع شویم؟

یک روتختی از دو جزء تشکیل شده است:
پارچه و الیافت
تغییر هر کدام یک از این موارد می¬تواند قیمت و کیفیت روتختی انتخابی شما را دگرگون کند.
بهتر است قبل از اقدام به خرید اینترنتی روتختی کمی اطلاعات خود را در مورد انوع پارچه ها و الیاف ها بالا ببرید. در سایت های معتبر علاوه بر اطلاعاتی همچون قیمت، اندازه ها و برند روتختی، سایر اطلاعات مانند جنس پارچه و الیافت به کار رفته در تولید آن نیز توضیحاتی داده شده است.

[plain]در خرید اینترنتی روتختی فریب روتختی های ارزان قیمت و نام ترک را نخورید. قبل از خردی حتما تحقیق کنید[/plain]
در خرید آنلاین با موضوع "روتختی ارزان" حتماً برخورد خواهید کرد. اما همیشه به یاد داشته باشید هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست. بنابراین زمانی که روتختی های ارزان را می بینید شک کنید.
به این منظور توصیه میکنم حتماً مطلب "چرا روتختی ارزان نخریم؟" را بخوانید.

تحویل رایگان شیک و تک درب منزل

به چه سایتی در زمینه ی فروش روتختی اعتماد کنیم؟

رشد روزافزون استفاده از اینترنت و دسترسی به این شبکه ی پویای جهانی و ایجاد بازارها و فروشگاه های مجازی، باعث شده است شیوه ی خرید افراد تا  حد زیادی تغییر کند. اما هنوز هم این سوال برای بسیاری از افراد وجود دارد که چگونه می توانند سایت های معتبر را شناسایی کنند و با خیال راحت دست به خرید اینترنتی بزنند.
در این جا راهکارهایی به شما ارائه داده می شود که با بکارگیری آن ها به راحتی می توانید سایت های معتبر را شناسایی کرده و خرید خود را با خاطری آسوده و با صرف زمان و هزینه¬ی کمتر انجام دهید.
1    قبل از هر کاری آدرس و تلفن سایت را چک کرده و از صحت و واقعی بودن آدرس و شماره تلفن اطمینان حاصل کنید.
2    نماد اعتماد سایت را با دقت بررسی کنید. سایت های معتبر دارای نماد اعتماد هستند. (نماد اعتماد الکترونیک یک سایت نشانگر دریافت مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت می¬باشد)
3    اگر محصول انتخابی شما برند معتبری باشد حتماً این برند در اینترنت ثبت شده و سایت معتبری دارد. قبل از هر اقدامی در مورد برند انتخابی خود در اینترنت سرچ کنید و سپس به سایت آن مراجعه کنید.
4    در صورت امکان، می توانید به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سری بزنید، و از نظر کاربران دیگر مطلع شوید.
5    معمولاً تمامی فروشگاه ها اینترنتی، در انتهای صفحه محصول، قسمتی به عنوان نظرات کاربران دارند می توانید به این قسمت هم سر بزنید و حتی اگر خودتان از سایت مربوطه خرید داشته اید، نظر خود را در این قسمت ثبت کنید. تا دیگران بتوانند از نظر شما استفاده کنند.

سایت های معتبر دارای آدرس کامل پستی، شماره تماس ثابت و نماد اعتماد الکترونیک هستند

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای شستشوی انواع روتختی

مشتریان ناراضی

چرا بعضی افراد از خرید اینترنتی روتختی ناراضی اند؟!!

گاهی برخی از افراد  بعد از خرید اینترنتی روتختی، عنوان می کنند  که طرح خریداری شده آن ها با طرح انتخابی، کاملاً مطابق نبوده است و کمی در رنگ ها تفاوت وجود داشته است. شاید شما هم با این افراد برخورد داشته اید؛ اما دلیل این امر چیست؟
این افراد غالباً کسانی هستند که برای خرید، فقط  بر روی قیمت ها تمرکز کرده اند و نکاتی را که در بالا به آنها اشاره کرده ایم از یاد برده اند. مطمئن باشید تجربه آنها برای شما تکرار نخواهد شد. چرا که خواندن این مقاله کمک بزرگی به شما در انتخاب تان خواهد کرد.
سفارش آنلاین روتختی یا هر محصول دیگری می¬تواند لذت بخش باشد به شرط آنکه شما اصول کلی و اولیه سفارش آنلاین را درنظر بگیرید.

خرید اینترنتی از سایت شیک و تک

نکات کلیدی در هنگام خرید اینترنتی روتختی

1-    انتخاب طرح روتختی
لازم است هنگام انتخاب طرح و رنگ روتختی مطمئن شوید که جزئیات تصویر را به طور دقیق بررسی کرده اید، زیرا ممکن است برخی از الگوهای رنگ پس زمینه و برخی از  سایه ها به خوبی برروی صفحه نمایش مانیتور ظاهر نشوند.
2-    اندازه تخت
علاوه بر طرح رو تختی که تاثیر بسیاری در زیبایی تخت و اتاق خواب شما دارند انتخاب سایز مناسب رو تختی نیز بسیار مهم است. بهتر است قبل از مشاهده ی نمونه های مختلف در سایت ها، اندازه ی دقیق تخت خود را بدانید و فاصله ی انتخابی رو تختی خود را از زمین مشخص می کنید.
3-    لحاف یا کاور لحاف
نکته بعد که در هنگام سفارش رو تختی باید دقت کنید این است که رو تختی انتخابی شما دارای کاور لحاف است یا یک رو تختی لحاف دار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد نیز می توانید مقاله ی "روتختی کاوری چه تفاوتی با لحاف رو تختی دارد" را مطالعه کنید.
4-    تماس بگیرید
نهایتاً  در صورتی که شما در برخی از موارد دچار ابهام شده اید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید بهتر است با سایت مربوطه  تماس گرفته و سوالات بیشتری بپرسید تا مطمئن شوید رو تختی انتخابی شما کاملاً برای تخت شما مناسب است.

شیک و تک را می توان به جرأت یکی از بهترین نمونه های موفق از سایت های معتبر در زمینه فروش روتختی دانست.

خرید انواع سرویس روتختی از شیک و تک

مطالب پیشنهادی

روتختی ارزان نخرید!

توسطسپیده یافتیان 5182
ادامه مطلب
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود