جستجوی مطالب

9 سبک خلاقانه از ساعت دیواری برای متمایز کردن دکوراسیون شما

توسط 7079
پسندیدن0

 ساعت ديواري،  خاطره انگيزترين آشناي قديمي است. همه ي آدم ها ازديوارهاي خانه هاي قديمشان، ياد ساعتي مي‌افتند  كه نگاهش مي‌كردند و منتظر يك اتفاق بودند. منتظر شنيدن اخبار از راديو یا تلويزيون، رفتن سر كار و مدرسه ، حاضر شدن براي رفتن سر يك قرار.. بله ما متعلق به نسلي هستيم كه اين خاطره‌ها را تجربه كرديم، اما ناخواسته رنگ وبوي اين خاطره‌ها عوض شدند و جاي خودشان رو به ساعت‌هاي ديجيتال ، ساعت‌هاي موبايل و..دادند. اما ساعت ديواري همچنان مهمترين شي‌اي است كه به ديوار اتاق به خصوص پذيرايي آويزان مي‌شود.

ساعت‌ها زمانی که در آشپزخانه یا اتاق های بزرگ نمایش داده می شوند، بسیار مفید هستند، در حقیقت زمانی که شما در حال برنامه ریزی روز هستید، ممکن است نیاز به دانستن آن داشته باشید. بعضی از مردم حتی اضافه کردن ساعت‌ها را در فضای باز، كنار در ورودي و يا راهروها و آشپزخانه  را جالب مي‌دانند و آن را به كار مي‌گيرند.

ساعت‌ها در اشکال، اندازه های مختلف طراحي شده اند و به بازار آمده اند. شما می توانید یک ساعت سبک سنتی که عتیقه یا یک ساخت جديدي از سبك كلاسيك همانند آنچه كه در خانه‌ي پدر بزرگ شما بوده است، يا ساعت‌هاي بسيار عجيب و متفاوت خریداری کنید. طرح های جسورانه زیادی وجود دارد که‌ مردم شيفته‌ي آن مي‌شوند، بعضي مردم ساعت‌های مدرسه قدیمی و ساعت‌های راه آهن را براي متفاوت بودن آويزان مي‌كنند. اين‌ روزها هم كه بسياري از خانم‌ها ترجيح مي‌دهند قبل از رفتن به بازار، مدل‌هاي متنوع و زيباي ساعت‌هاي ديواري را در اينترنت و فروشگاه‌هاي اينترنتي فروش ساعت دیواری را  رصد كنند. اين رصد طبيعي است زيرا خوش سليقه‌ها به دنبال ساعت‌هاي منحصر به فرد هستند كه زيبايي اتاقشان را چند برابر كند.

امروزه كاربردهاي  متفاوتي از  ساعت‌هاي ديواري وجود دارد. يك ساعت مي‌تواند  به جاي نقاشي يا يك تابلوهمانند يك قطعه هنري بر روي ديوار قرار گيرد. برخي از آن‌ها بسيار هوشمندانه و شگفت انگيز طراحي شده اند و هماهنگ بودن آن‌ها با دكوراسيون اتاق تصويري تاثير گذار بر شما و ميهمان‌هاي شما خواهد گذاشت.

 در اين مقاله   ما به شما ايده‌هاي جالب  و خلاقانه از كاربردهاي ساعت‌هاي ديواري  براي متفاوت بودن منزل تان معرفي مي‌كنيم :

ساعت دیواری خلاقانه با صفحه شیشه ای بزرگ

1. ساعت ، اعلاميه اي به ديوار:

 ساعت دیواری را می‌توان با طرح داخلی ديوار وبا استفاده از همان رنگ یا تم دیوار طراحی کرد. يك  ساعت بزرگ كه  مرکز قطعه یا نقطه کانونی  آن بر مركز ديوار قرار دارد و ساعت ‌شمارهايي كه اغلب رنگي تيره و متفاوت با ديوار دارند و صفحه شيشه‌اي آن مي‌تواند  رنگ ديوار را به خوبي نشان دهد. اين كار به بیننده القا می كند كه  عقربه‌ها و نشانه‌هاي ساعت روي ديوارقرار دارند. اين ساعت‌ها مخصوص كوچكترين ديوار هال هستند تا به اندازه كافي چشم‌نواز و بزرگ باشند و تابلوي ديگری بر روي آن  ديوار نباشد. اگر هم به پايين ديوار آن مبل تكيه دهيد بيشتر به چشم مي‌آيد و عالي است.

ساعت دیواری رنگی

2.ساعت‌هاي چكه‌اي رنگي، ديوار شما را شادتر مي‌‌كند

اين ساعت‌ها كه به ساعت‌هاي چكه‌اي معروفند مخصوص اتاق‌هايي با ديوار سفيد و كوچك هستند. اتاق‌هاي كوچكي كه وسايل ساده  و ديزايني طبيعي دارند، ساعت رنگي چكه‌اي مي‌تواند آن را شادتر نشان دهد. شما مي‌توانيد اين ساعت‌ها را بالاي  گلدان‌ها و يا مجسمه‌هاي كوچك آويزان كنيد و محيطي شاد براي خودتان  ایجاد کنید.

ساعت دیواری کلاسیک کوچک

3. به روز شدن سريع با ساعت:

می‌خواهید دستی به سر و روی اتاق خود بکشید ، اما دوست نداريد پول زیادی برای کاغذ یا لوازم جانبی و رنگ کردن دیوار صرف کنید؟ ساعت دیواری يك وسيله‌ي  كاربردي و ارزان  برای رفع سریع اين مشكل است، فوراً با یك ساعت زیبا و طرح ساده و جالب گوش و كنار خانه ي خود را مي‌توانيد تغيير دهيد و رنگ ولعاب تازه ببخشيد.ساعت دیواری بزرگ چوبی شیک

4. ساعت‌هاي مخصوص صحبت كرد ن!

آویزان كردن یک ساعت مکانیکی جديد یا عتیقه در یک موقعیت خاص از خانه شما، به خصوص در آشپزخانه و اتاق ناهار خوری، كه  محلي مخصوص صحبت‌هاي روزانه تان است مي‌تواند بسيار جالب باشد. صداي ساعت‌هاي مكانيكي  با عقربه‌هاي بزرگ اين را يادآوري مي‌كند كه سكوت را بشكنيد و هر چه زودتر مشغول صحبت كردن باشيد.

مدل های ساعت دیواری جدید و شیک

5- گالری ساعت‌ها بر روي ديوار:

نمایش ساعت‌های مختلف از اشکال ، اندازه و رنگ‌هاي متفاوت یک راه هوشمندانه و در عین حال ساده برای ایجاد ديواري زيبا است كه  ذوق و سليقه هنري  شما را براي طراحي خانه‌تان نشان مي‌دهد.  با داشتن طیف گسترده ای از ساعت ها و گاها تركيب آن‌ها با تابلوهاي مختلف، خانه شما به يك گالري زيباي هنري تبديل مي‌شود كه براي ميهمانان جالب و سرگرم كننده است.

6. توقف زمان در تاريخ:

ساعت های دیواری را می توان برای نشان دادن رویدادهای خاص، به عنوان مثال زمان تولد کودکان و تاريخ عقد (ساعت در آن زمان زيبا متوقف شده) بكار برد. اين ساعت‌ها را می توان در کنار عکس های‌آن دوران زيبا و خاطره انگيز  گذاشت و خانه  شما را تبديل به يك موزه شخصي و جالب كند.

ساعت دیواری مدرن و لوکس

7. ساعت‌هاي خانوادگي و شخصي:

برخی از ساعت‌ها می تواند  شخصی سازي شوند. درج نام خانوادگی یا نام خانه و يا دست نوشته‌هاي شخصی بر روي ساعت‌هاي  ساده كار جالبي است. یک ساعت خاص و منحصر به فرد مخصوص شما، نشان دهنده ي اين است كه شما عاشق چيزهاي شخصي هستيد. اين ساعت‌ها مخصوص قرار دادن در فضايي است كه  لوازم شخصي در آن جا قرار مي‌گيرد.

ساعت دیواری مدرن کنار چوب لباسی

8. پيوند با عزيزان:

اگر مدام با عزيزانتان در گوشه و كنار جهان در ارتباطيد مي‌توانيد سه یا چهار ساعت دیواری در یک ردیف که زمان منطقه جغرافيايي آن‌ها را نشان‌مي‌دهند نصب كنيد، اين كار روشي هوشمندانه براي ارتباط با کسانی است که احساس نزديكي به آن‌ها مي‌كنيد و در كيفيت رابطه‌تان موثر است.

ساعت دیواری مدرن و جدید

9- تيك‌تاك، تيك تاك هاي متفاوت ساعت ديواري:

ساعت‌های دیواری به سادگی جذابیت بصری ندارند، ریتم ساعت با آن با قطعات متحرک و چرخ دنده ها می‌تواند بسیار آرامش بخش و يا شادي آور باشد. بعضي ساعت‌ها داراي تيك تاك هاي متفاوت و جالبند كه براي كساني كه از سكوت متنفراند بسيار كاربردي و جالب توجه است. وقتي یک ساعت پاندول دار را انتخاب کنید، نه تنها یک طراحی بصری را دریافت خواهید کرد، بلکف وجود یک آونگ در یک ساعت می تواند موج جديدي از شادابي را با خود به دکور منزل شما اضافه كند.

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود