جستجوی مطالب
مطالب پیشنهادی

فانوس های دکوری یک ایده جذاب برای سبک های مختلف دکوراسیون!

توسط 21901
پسندیدن0

فانوس دکوری یک عنصر تزیینی ساده اما بسیار زیباست که می تواند نور فیزیکی و معنوی خود را به فضای اطراف خود منتقل کند. ممکن است شما آن ها را دیده و عاشقشان شده اما حین خرید ذهن شما با سوالاتی نظیر: آیا این فانوس ها با دکوراسیون داخلی منزلتان هارمونی دارد یا نه ؟ فانوس های دکوری برای چه مکان های استفاده می شوند؟ چه نوع فانوسی برای چه سبک و فضایی مناسب است؟ آیا فانوس های دکوری در دکوراسیون به سبک مدرن و مینیمالیستی هم جایی دارند یا نه؟ و ... درگیر شود.

در این مطلب قصد داریم در مورد فانوس های دکوری و تمامی سوالات مربوط به آن بحث کرده و اطلاعات کاملی در مورد انتخاب نوع و شکل آن ها با توجه به سبک دکوراسیون، بهترین مکان ها برای قرار گیری ، نحوه ی تزیین و ... در مورد این عناصر زیبا در اختیار شما قرار دهیم. شما هم حتماً بعد از خواندن این مقاله عاشق خرید فانوس های دکوری خواهید شد.

انواع فانوس تزئینی

آیا فانوس های تزیینی در دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی هم جای دارند؟

اگر طرفدار سبک مدرن هستید، سادگی یکی از نکات مهمی است که باید به آن بها دهید، اما این بدازن معنا نیست که نمی توانید از المان های مختلف استفاده کنید و یا اینکه برای انتخاب عناصر تزیینی محدود به انتخاب یکسری اجزا باشید. هدف این سبک، گزینش چند عنصر بسیار خاص و منحصر به فرد و ایجاد فضاهای خالی و خلوت در بیشتر مناطق منزل می باشد. خوشبختانه فانوس های دکوری یکی از این اقلام هستند که می توانند در عین سادگی پیام آور زیبایی و منحصر به فرد بودن را به دکور شما القا کنند.

فانوس های مناسب برای سبک مدرن

ایجاد تضاد در تزیین یک محیط باعث درخشانتر شدن آن دکور خواهد شد، استفاده از فانوس های دکوری با سبک قدیمی در دکوراسیون های مدرن می تواند باعث ایجاد چنین فضایی شود، و اما علاوه بر این مورد با توجه به گستردگی تنوع در انواع کالاها اعم از فانوس های تزیینی، شما به راحتی می توانید فانوس هایی متناسب با سبک مدرن پیدا و آن را به دکوراسیون داخلی خود اضافه و از زیبایی و چشم نوازی آن بهره ببرید. مهم ترین قسمت برای استفاده از فانوس دکوری در طراحی داخلی، شکل فانوس، نحوه ی تزیین و محل قرار گیری آن ها است.

 فانوس فلزی دکوری

استفاده از فانوس های دکوری در طراحی داخلی

فانوس یکی از لوازم تزیینی بسیار متنوع و غنی از فرهنگ بومی است، که امکان استفاده از آن در داخل و خارج خانه وجود دارد.

فضای ورودی اولین چشم اندازی است که است که وقتی اعضای خانواده یا یک مهمان به خانه می آید، خود نمایی می کند. بنابراین لازم است به خوبی دیزاین شود تا در اولین نگاه یک تصویر جادویی ایجاد کرده و زیبایی های داخلی خانه را برجسته تر سازد. قرار دادن فانوس دکوری در امتداد یک راه پله ، در فضاهای بازی که منتهی به داخل خانه می شود، می تواند به عنوان یک دعوت کننده ی عالی و پر شور از میزبان و مهمان باشد. مجموعه ای از فانوس ها در اندازه های مختلف تأثیر بیشتر در جلب توجه افراد در این منطقه خواهد داشت.

فانوس دکوری سفید

از فانوس های تزیینی هم شکل و هم اندازه در امتداد پله های درون خانه استفاده کنید، این فانوس ها فضای عاشقانه ای را برای منزل شما ایجاد می کنند.

اگر مایل به اضافه کردن یک حس روستایی در فضای حیاط خود هستید، می توانید از فانوس های تزیینی در کنار استخر یا حوض خود استفاده کنید.

چنانچه در منزل خود یک میز قهوه خوری داشته باشید، یک جفت فانوس، راهی ساده و زیبا برای تزیین میز قهوه شماست.

اگر به دنبال خلق دکوری خاص و یا وسیله ای متفاوت برای تزیین میز کنسول خود می گردید، حتماً به استفاده از فانوس دکوری هم فکر کنید.

از تکرار چارچوب های گذشته دل بکنید، به جای استفاده از لوسترهای تکراری چند سال اخیر، آویزان کردن گروهی از فانوس های تزیینی بر روی میز نهار خوری، می تواند فضای دل انگیزی برای میز شما خلق و انعکاس تزیینات روی میز شما را تا چندین برابر افزایش می دهد.

اگر در دکوراسیون داخلی خود از صندلی های استادیومی یا بار برای تزیین گوشه ای از منزل خود استفاده کره اید، فانوس دکوری می تواند همان وسیله ی خاصی باشد که می خواهید روی این صندلی قرار دهید.

فانوس برای دکوراسیون

تزیین میز مبل یکی از اصلی ترین دغدغه های یک دکوراتور وسواسی است. برای این کار می توانید مجموعه ای زیبا از فانوس های تزیینی را انتخاب و آن ها را در یک سینی زیبا گذاشته و میز خود را با آن دکور کنید.

یک فانوس یک جایگزین امن برای یک شعله ی باز است، بنابراین می توانید مجموعه ای متناسب از آن ها را درون یک سینی زیبا گذاشته و بر روی میز قرار دهید.

هنوز هم در بسیاری از خانه ها، شومینه هایی وجود دارد که دیگر روشن نمی شوند، اما راه ساده ای هم برای برداشتن آن ها وجود ندارد. بهترین راه حل در چنین مواقعی یک تزیین دلربای است. قرار دادن یک مجموعه ی چند تایی از فانوس های دکوری با تزیین زیبا درون شومینه، یا قرار دادن یک یا دو فانوس به صورت قریبه در بالای آن می تواند روح تازه ای در شومینه های قدیمی بدمد.

چقدر زیباست که به جای استفاده از لامپ های فلورسنت خشن یا یک نور غلیظ، اتاق شما با ملودی فانوس روشن شود. هر فانوس با ایجاد یک شعله ی گرم می تواند قلب شما را آرام و ذهن شما را متمرکز و اتاق شما را نورانی کند.

اگر اهل مطالعه هستید و از طرفی به دیزاین میز مطالعه خود اهمیت می دهید، به استفاده از فانوس های دکوری با شمع های تایمری یا یک لامپ کوچک، برای این کار فکر کنید.

همچنین شما می توانید یک فانوس را بر روی لامپ اتاق خواب، اتاق غذا خوری و یا حیاط خلوت خود گذاشته و علاوه بر زیبایی از لطافت نور پردازی آن لذت ببرید.

فانوس استیل

روش های مختلف برای تزیین فانوس های دکوری:

برای یک ثانیه هم که شده، فکر نکنید که قرار دادن شمع سفید ساده در فانوس شما خسته کننده خواهد بود. گاهی اوقات یک تزیین ساده بهترین چیز است.

می توانید فانوس خود را با شاخ و برگ های خشک اما زیبا تزیین کنید، اگر پاییز را دوست دارید، قرار دادن شاخه های خشک با برگ های زرد پاییزی، امکان لمس حس و حال پاییز را در هر فصلی از سال در منزل شما ممکن خواهد کرد.

اسفاده از ربان و گل های مصنوعی زیبا و متناسب با اندازه ی فانوس، در قسمت بالای آن و قرار دادن یک شمع متضاد با رنگ فانوس می تواند یک تزیین متفاوت برای آن باشد.

 خرید فانوس تزئینی

در طراحی دکوراسیون داخلی تان کمی جسور باشید، این جسارت ها بازتاب چشم گیری دارند. چنانچه عاشق دریا هستید، یک جرقه ی ساحلی را در دکور خود اضافه کنید، در صورتی که عاشق بیابان، کویر و ... هستید تکه ای از آن را در خانه ی خود طراحی کنید.

برای خلق یک فضای ساحلی کافیست فانوس بزرگی با دیوارهای شیشه ای انتخاب کرده، درب آن را باز کنید و مقداری شن و ماسه ی تزیینی سفید بر روی کف آن اضافه کنید، در این حالت می توانید شن و ماسه را به صورت یکنواخت ریخته یا اینکه اجازه دهید شن ها حالت بالا و پایین داشته باشند، سپس یک ستاره ی دریایی بزرگ را در گوشه ای از ماسه ها قرار داده و شمع ستونی سفید و قطوری را در مرکز آرایش خود بگذارید.

 فروش فانوس تزئینی

از فانوس به عنوان گلدان استفاده کنید و گل های سبز و زیبایی خود را در آن ها قرار دهید. یکی از زیبا ترین گیاهانی که می تواند در یک فانوس تزیینی بدون شیشه جای گیرد، گل گندمی است، زیرا برگ های این گیاه حالت ریزشی دارد و ریزیش این برگ ها از لابه لای میله های فانوس بسیار زیباست. برای این کار کافیست یک ظرف پلاستیکی با ارتفاع کم را انتخاب و آن را به رنگ فانوس در آورید، سپس با خاک مناسب پر و درون فانوس قرار دهید، نکته ی مهم این جاست این ظرف را با خز های سبز، یا برگ های خود گیاه یا هر چیز تزیینی دیگری پوشش دهید تا چندان قابل رویت نباشد. سپس ریشه ی گیاه خود را در این ظرف بکارید.

فانوس های تزیینی بدون شمع بی مفهوم هستند، اما حین گذاشتن شمع داخل آن ها باید نکاتی را هم در نظر بگیرید. هرگز شمع های کوتاه را در یک فانوس بلند قرار ندهید، در این صورت زیبایی فانوس از بین می رود، ارتفاع شمع های درون یک فانوس باید تا حد دو سوم ارتفاع فانوس باشد، اگر می خواهید چند شمع درون یک فانوس قرار دهید ارتفاع شمع ها را متفاوت انتخاب کنید اما لزوماً باید ارتفاع یک شمع تا دو سوم فانوس باشد.

مطالب پیشنهادی
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود