جستجوی مطالب

کاربرد رومیزی ترمه- با کاربردهای ترمه بیشتر آشنا شوید!

توسط 18970
پسندیدن0

برای تکمیل طراحی داخلی، لازم است تمامی میزهای خانه از میز جلو مبلی گرفته تا میزناهارخوری و میز خاطره، به روش های شکیل و هوشمندانه تزیین شوند، شاید رومیزی یکی از کوچک ترین قسمت های دکور خانه ی شما باشد، اما این مورد، از میزان اهمیت انتخاب صحیح آن چیزی کم نمی کند و لازم است یادآور شویم از آن جا که غالب میزها برای پذیرایی استفاده می شوند و یکی از اصلی ترین مراکز کانونی نقطعه ی دید به حساب می آیند، هرگونه نقص و کمبودی در انتخاب درست یک رومیزی مناسب به صورت برجسته ای خود را بروز خواهد داد.

به همین خاطر شیک و تک امروز همراه شماست تا یکی بهترین و زیباترین آیتم های تزیین میز، به عنوان رو میزی ترمه و فضاهای مناسب برای استفاده از آن، را به شما معرفی کند.

رومیزی ترمه سرمه دوزی شده

چرا رومیزی ترمه؟!

در گذشته ای نه چندان دور، طبقات سلطنتی و قشر مرفه جامعه، ترمه را با قیمت گزافی تهیه و از آن به عنوان پوشش مجلل و اشرافی مواردی از قبیل، پرده، سجاده، جانماز، خلعتی و .... استفاده می کردند. امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی، ترمه ها به روش های جدیدی مانند دیزاین مبل ، میزها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. هنوز هم در بین تمامی رو میزی های موجود در بازار، رومیزی ترمه بالا نشین است و این بالا نشینی به قدمت این پارچه مربوط می شود.

استفاده از رومیزی ترمه برای چه فضاهایی توصیه می شود؟

همان طور که عنوان شد، رومیزی ترمه به خاطر لطافت، رنگ های گوناگون و طرح های به کار رفته که اغلب به صورت منحنی یا بته جقه هستند، در چیدمان منازل ایرانی محبوبیت خاصی دارد و حال و هوای سنتی و اصیلی را در فضا ایجاد می کند و اغلب در منازلی که به سبک سنتی چیده شده اند استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که استفاده از آن در سایر چیدمان ها نامتناسب باشد، بلکه شما می توانید با کمی زیرکی و تلفیق عناصر گوناگون به بهترین شکل از این رو میزی ها در منازل خود بهره ببرید.

رومیزی ترمه برای هفت سین

استفاده از رومیزی ترمه در سبک کلاسیک

در یک دکوراسیون به سبک کلاسیک هم به راحتی می توانید از رومیزی ترمه که با طرح های سنتی مانند بته - جقه یا مدرن مانند انواع گل ها سرمه دوزی شده باشد، استفاده کنید. سرمه دوزی حالت لوکسی را روی ترمه ایجاد کرده و آن را برای هم خوانی بیشتر با سبک کلاسیک آماده می کند.البته طرح های جدید رومیزی های ترمه با بهره گیری از رنگ های شادتر و پویاتر و استفاده از رنگ های متوع در یک طرح آن ها را برای دکوراسیون های مدرن ایرانی نیز انتخابی بی بدیل ساخته است.

استفاده از رومیزی ترمه برای سفره ی هفت سین

یکی از بزرگ ترین رسوم ایرانیان تزیین سفره ی هفت سین می باشد، و اغلب برای تزیین این سفره از عناصر زیبا اما سنتی کمک می گیرند تا حدی که کاربرد عناصر جدید و مدرن در تزیین آن جایگاه خاصی ندارد. استفاده از رومیزی ترمه یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد حس و حال سنتی اما اشرافی در سفره ی هفت سین می باشد.

رومیزی ترمه برای میز خاطره

استفاده از رومیزی ترمه برای دیزاین میز خاطره

برای تزیین میزهای خاطر، چه گزینه ای بهتر از رومیزی ترمه می شناسید؟ معمولاً روی میز خاطر یک یا دو عکس از پدربزرگ و مادر بزرگ ها قرار می گیرد، این عکس ها یادآور قسمتی از گذشته ی ما هستند و برای تزیین گذشته، بهتر است از عنصری کمک بگیریم که در گذشته از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در اینجا، این عنصر همان ترمه است!

استفاده از رومیزی های ترمه برای میز ناهارخوری

اگر دکوراسیون آشپزخانه ی شما به سبک سنتی طراحی شده است، استفاده از یک رومیزی ترمه به عنوان تکمیل کننده ی این دیزاین بی نظیر است. علاوه بر این استفاده از ترمه برای میزهای غذا خوری در انواع دکورها، یک ایده ی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. برای این منظور، این پارچه های نفیس و گران بها می توانند کل سطح میز شما را پوشش دهد و یا اینکه فقط در قلب و تاثیر گذار ترین قسمت میز بنشینند و میزبان و مهمان را غافلگیر کنند.

رومیزی ران رترمه برای اپن

استفاده از ترمه ی برای تزیین اپن

اگر دیداپن آشپزخانه بیشتر از میزها نباشد، کمتر آز آن نیست. بنابراین دیزاین این قسمت نقش مهم و تاثیر گذاری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما دارد، استفاده از پارچه ی نفیس و محکم ترمه، با نقش و رنگ اصیل که با طرح های زیبایی سرمه دوزی شده باشد، به تنهایی یا همراه با یک گلدان زیبا و شکیل، در این قسمت می تواند اپن ساده ی شما را به یک اثر باستانی فاخر تبدیل کرده و حسی از اصالت را در خانه ی شما تداعی کند.

رومیزی های ترمه در دو نوع رانر ترمه و رومیزی بقچه که ابعاد یک متر در یک متر دارد تولید می شوند. البته رومیزی میزهای عسلی نیز به صورت جداگانه در ابعاد مناسب خود تولید می شوند. از رومیزی های رانر برای میزهای مستطیل شکل و اپن آشپزخانه می توان استفاده کرد و از رومیزی های بقچه برای میزهای خاطره و میز جلو مبلی می توان استفاده کرد.

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود