جستجوی مطالب

چطور مانند یک دیزاینر حرفه ای از رنگ سال در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟!

توسط 3037
پسندیدن0

با اعلام رنگ دکوراسیون سال 2019 متخصصین طراحی و افرادی که به مد، فشن، دکوراسیون اهمیت زیادی می دهند، شروع به طراحی دکورهای جدید می نمایند.

به همین دلیل شیک و تک قصد دارد در این مطلب رنگ دکوراسیون سال 2019 را بررسی و شما را با ترفندهایی هوشمندانه ای برای استفاده درست، از رنگ سال در طراحی دکوراسیون آشنا کند.

بررسی رنگ دکوراسیون در سال 2019

موسسه پانتون حدود 20 سال است که به طور پیاپی رنگ سال را انتخاب می کند و امسال رنگ مرجانی را به عنوان رنگ سال معرفی کرده است. پس در سال جدید باید شاهد سلطه این رنگ گرم و زیبا از طیف نارنجی در دکوراسیون داخلی، صنعت لباس، آرایش باشیم.

رنگ های گرم مانند رنگ مرجانی، نارنجی، قرمز و رنگ های مشابه علاوه بر ایجاد فضایی صمیمی و دلچسب، اشتها آور بوده و ذهن انسان را به سمت خوردن سوق می دهند. البته استفاده از پالت رنگی سبز در کنار چنین رنگ هایی اثر اشتها آوری آن ها را تعدیل و محیط را سر زنده تر می کند.

استفاده از رنگ مرجانی برای تزیین دیوار پشت مبل

دیوارهای مرجانی

استفاده از رنگ مرجانی برای پوشاندن تمام دیوارهای یک خانه یا یک فضا نه تنها باعث زیبایی این محیط نمی شود، بلکه فضای کسالت باری را هم به وجود می آورد. بنابراین بهترین راه برای زینت دادن دیوارها با رنگ سال استفاده جزئی در قسمت های خاص و چشم گیری از دیوار می باشد، که این کار با روش های مختلفی قابل اجرا است. در زیر چند نمونه از این روش ها را عنوان می کنم.

دیوار پشت کاناپه جزء دیوار هایی است که نگاه افراد را به سمت خود می کشاند، بنابراین استفاده از یک تابلوی بزرگ یا چند تابلوی کوچک که رنگ سال در آن ها تاکید شده باشد، می تواند روش خلاقانه ای برای پوشاندن بخشی از دیوار با رنگ سال باشد.استفاده از رنگ مرجانی در کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها هم گزینه مناسبی برای نمایش رنگ سال در دکوراسیون داخلی هستند. برای به کارگیری این روش می توانید دیوار راهرو یا دیوار دیگری را انتخاب و آن را با یک کاغذ دیواری ساده اما هماهنگ با رنگ سال بپوشانید، تعویض این کاغذ دیواری به صورت سالانه هزینه چندانی نخواهد داشت. روش بعدی استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار است که طرح غالب آن ها به رنگ سال مشخص شده باشد. استفاده از این کاغذ دیواری برای دیوارهای بزرگ تر ممنوعیتی نخواهد داشت.

کاغذ دیواری مرجانی برای دیوار پشت میز تلویزیون

دیوار پشت میز تلویزیون جزء دیوارهای اصلی خانه محسوب می شود، برای تاکید به استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی این دیوار را فراموش نکنید. چنانچه برایتان مقدور است، این دیوار را با رنگی هماهنگ با رنگ سال رنگ آمیزی کنید.

رنگ سال 2019 در دکوراسیون منزل و انتخاب مبل

استفاده از رنگ سال در مبلمان

رنگ و فرم مبلمان جزء اکسسوری هایی هستند که ارتباط مستقیمی با دکوراسیون داخلی دارند، بنابراین چنانچه عاشق پیروی از مد و تغییر دکوراسیون خود با توجه به رنگ سال هستید، مبل ها جزء بهترین و بارز ترین گزینه هایی هستند که می توانند برای رسیدن به این هدف شما را یاری کنند. برای این کار لازم نیست تا هر سال مبل هایی با رنگ سال خریداری کنید، راه های آسان تری هم وجود دارد. مثلاً انتخاب مبل های خنثی و استفاده از کوسن هایی که با رنگ سال هماهنگ هستند، می تواند تا حدی زیادی شما را به هدفتان نزدیک کرده و هزینه زیادی هم به شما تحمیل نکند.

استفاده از کوسن رنگ سال و مبل با رنگ خنثی

اگر تغییر کوسن ها شما را راضی نمی کند، به خرید مبل های چند رنگ فکر کنید. البته برای این کار بهتر است تعداد بیشتری از مبلمان با روکش هایی با پالت رنگی خنثی و 2 الی 3 مبل با روکش هایی با پالت رنگ سال انتخاب شوند. هنر رنگ های خنثی در این است که به خوبی با تمامی رنگ های گرم و سرد ترکیب شده و جلوه زیبایی را به وجود می آورند. بنابراین چنانچه با تغییر سال و اعلام رنگ جدید تصمیم داشتید مبلمان خود را به روز کنید، کافیست روکش دو الی سه مبل را تغییر داده و خیالتان از هماهنگ بودن رنگ جدید با مبل هایی که به رنگ خنثی هستند راحت باشد.

میز جلو مبلی مرجانی- رنگ سال 2019 

روش های استفاده از رنگ دکوراسیون سال 2019 در تزئین انواع میز ها

میز ها شاید عناصر کوچکی باشند اما تزیین آن ها تأثیر بسیار زیادی در جلوه دکوراسیون ما می گذارد، چرا که برای پذیرایی از افراد حاضر در خانه یا مهمان ها به صورت مکرر از آن ها استفاده می کنیم. در اینجا شما را با چند روش ساده اما کاربردی برای تزیین انواع میزها با رنگ دکوراسیون سال 2019 آشنا می کنیم.

استفاده از انواع رومیزی شیک و هماهنگ با رنگ سال برای میزهای مختلف می تواند یک روش ساده اما زیبا برای به کار گیری رنگ سال در دکوراسیون داخلی باشد. فضایی را تصور کنید که، رومیزی پهن شده بر روی میز بین مبل ها، هماهنگ با رنگ کوسن های چیده شده روی مبل ها و هر دو هارمونی لازم با رنگ سال را داشته باشند.

این مطلب را از دست ندهید: رومیزی رانر چیست؟

خرید رانرها را امتحان کنید، گرچه رومیزی ها بسیار زیبا هستند، اما رانرها منطق دیگری را ارائه می دهند. امروزه انواع رانرها با طرح و رنگ های مختلف، در اندازه های متنوع برای انواع میز ها در دسترس هستند، رانرهای هماهنگ با رنگ سال را انتخاب و از آن ها برای تغییر دکوراسیون داخلی خود به زیبا ترین شکل، استفاده کنید.

استفاده از آباژر با رنگ سال 2019 در دکوراسیون

مسلماً یک دیزاینر حرفه ای، هیچ میزی را خالی و بدون اشیاء تزئینی رها نمی کند. این اشیاء می توانند، یکی از بهترین گزینه ها برای به رخ کشیدن رنگ دکوراسیون سال 2019 در هر فضایی باشند. برای اجرای این منظور می توانید، اکسسوری های تزئینی زیبا اما متناسب با رنگ سال را انتخاب کرده و بر روی میز بگذارید. این اکسسوری می تواند یک گلدان فانتزی ، شمع های درون شمعدان روی میز، گل های درون گلدان و یا هر چیز دیگری باشد.

رنگ مرجانی در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سال 2019 در دکوراسیون اتاق خواب

اگر تمایل دارید رنگ سال را به اتاق خوابتان هم اضافه کنید می توانید باز هم از کوسن ها شروع کنید. قرار دادن چند کوسن متناسب با رنگ سال می تواند تلفیق زیبایی از رنگ سال و سرویس خواب شما را ایجاد کند.

به تغییر پرده اتاق خوابتان فکر کنید. رنگ پرده انتخابی شما برای اتاق خوابتان می تواند سایه ای از رنگ سال باشد.

روتختی مرجانی در دیزاین اتاق خواب با رنگ سال

استفاده از یک لحافت لایت و پوشاندن آن با انواع رو تختی های متناسب با رنگ سال های مختلف می تواند تا سال های متمادی نیاز پیروان پرو پا قرص مد را برآورده کند.

با استفاده از خلاقیت یا کمی جستجو در گوگل به راحتی می توانید، رنگ آباژر اتاق خوابتان را تغییر داده و با رنگ سال هماهنگ کنید.

روش های زیرکانه برای استفاده از رنگ سال 2019 در دکوراسیون آشپزخانه

سرویس پارچه ای آشپزخانه بهترین و مناسب ترین گزینه برای به رخ کشیدن رنگ سال در آشپزخانه است.

علاوه بر آن می تواند ظروف پلاستیکی خود را تعویض و ظروفی متناسب با رنگ سال تهیه کنید.

خرید سرویس های غذا خوری سرامیکی هم می تواند گزینه مناسبی باشد، اما استفاده از این روش در سال های متمادی نه منطقی است نه مقرون به صرفه!

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود