جستجوی مطالب
مطالب پیشنهادی

قیمت قابلمه گرانیتی در بازار چقدر است؟

توسط 98999
پسندیدن0

اختلاف قیمت سرویس قابلمه گرانیتی آلمانی، یونیک، ایرانی و ... چقدر است؟

چه عواملی روی این اختلاف قیمت ها تاثیر گذار هستند؟

آیا گران بودن قابلمه گرانیتی می تواند مدرکی برای بهتر بودن برند و مرغوبیت کالا باشد؟

و سوالات مشابه دیگر در رابطه با قیمت سرویس قابلمه های گرانیتی

همه ما در مورد مرغوبیت قابلمه های گرانیتی کم و بیش اطلاعاتی داریم، اما اختلاف قیمت بین سرویس های مختلف قابلمه گرانیتی حین خرید، حجم زیادی از افراد را سردرگم می کند. در این مطلب با شیک و تک همراه باشید تا با قیمت انواع سرویس قابلمه گرانیتی خارجی و ایرانی و دلیل این اختلاف قیمت ها آشنا شوید.

قیمت قابلمه گرانیتی

قیمت انواع سرویس قابلمه گرانیتی

قیمت سرویس قابلمه های گرانیتی از 3 میلیون تا حدود 10 میلیون تومان متغیر است.

در ادامه به عواملی که باعث ایجاد این تفاوت قیمت می شود اشاره خواهیم کرد.

قیمت برخی از سرویس های قابلمه گرانیتی به شرح زیر می باشد:

سرویس قابلمه گرانیتی 9 پارچه کاندید: 2 میلیون و  803 هزار تومان

سرویس 15 پارچه قابلمه گرانیتی BVK (بی وی کی):  3 میلیون و 800 هزار تومان

سرویس 10 پارچه قابلمه گرانیتی نالینو: 3 میلیون و 719هزار تومان

سرویس 12 پارچه چدن گرانیت عروس مدل ویکتوریا: 2 میلیون و 580 هزار تومان

سرویس قابلمه گرانیتی 12 پارچه زرساب: 3 میلیون و 411 هزار تومان

این مطلب را از دست ندهید: قابلمه گراانیتی بخرم یا سرامیکی؟!

سرویس قابلمه گرانیتی 22 پارچه دلمونتی: 5 میلیون و 300 هزار تومان

سرویس 20 پارچه قابلمه گرانیتی جی فی نی: 9 میلیون و 980 هزار تومان

سرویس قابلمه 7 پارچه کاراجا: 34 میلیون و 700 هزار تومان

سرویس قابلمه 14 پارچه تمام گرانیت ویوا:  در بازار موجود نیست

سرویس قابلمه 15 پارچه یونیک: 31 میلیون و 795 هزار تومان

قیمت سرویس قابلمه گرانیتی

چرا قیمت سرویس قابلمه گرانیتی ها متفاوت است؟!

قابلمه های گرانیتی جدیدترین نسل ظروف پخت و پز هستند و پوشش گرانیتی قابلیت های ویژه ای برای این ظروف به وجود آورده است، تا حدی که به جرأت می توان گفت این قابلمه ها هم از لحاظ پخت و پز و هم از لحاظ بهداشتی به مراتب بهتر از قابلمه های چدنی، سرامیک، استیل هستند.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین مارک سرویس قابلمه سرامیکی چیست؟

البته توجه داشته باشید که هر قابلمه گرانیتی لزوماً کیفیت مناسبی ندارد. زیرا علاوه بر پوشش گرانیت طبیعی، جنس دسته، جنس درب، سایز استاندارد تأثیر مستقیمی روی مرغوبیت و در نتیجه قیمت این کالا می گذارند.

قیمت قابلمه گرانیتی آلمای

پوشش گرانیتی

پوشش گرانیت تلفیقی از تفلون و سرامیک است، به همین خاطر مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و خراشیدگی دارد. البته این مقاومت به خاطر دانه های پراکنده سرامیک در لابه لای پوشش تفلون می باشد، در نتیجه هر چه تعداد دانه های سرامیکی بیشتر باشد، پوشش گرانیت دارای مقاومت بیشتری است.

جنس دسته

جنس دسته از عواملی است که تأثیر واضحی بر کیفیت و قیمت سرویس قابلمه گرانیتی می گذارد. قابلمه گرانیتی یک تکه ( یعنی دسته قابلمه از خود قابلمه بوده و بصورت یک تکه به آن متصل شده باشد) دارای بهترین جنس دسته است، چرا که این دسته ها در برابر هر گونه ضربه و حرارتی مقاوم هستند.

دسته های با جنس باکالیت نیز خوب است. باکالیت در واقع نوعی پلیمر است که برای جلوگیری از انتقال حرارت در هنگام استفاده از قابلمه و جلوگیری از سوختگی دست در تولید دسته قابلمه مورد استفاده قرار میگیرد.اما می بایست شرایط نگهداری کالا رعایت شود و از شعله های بالا در آشپزی استفاده نشود. در غیر این صورت دسته قابلمه بر اثر نوسانات دمایی می شکند.

قیمت قابلمه گرانیتی یونیک

تکنولوژی ساخت

در ساخت قابلمه های گرانیتی از دو روش دایکست و کشش استفاده می شود. در اینجا نمی خواهیم شما را با مباحث تولیدی درگیر کنیم اما همین قدر بدانید که تکنولوژی دایکست بهتر از کششی است و تکنولوژی گرانتری است. برای تشخیص تکنولوژی ساخت یک روش ساده در اختیارتان می گذاریم. کافی است به کف قابلمه گرانیتی توجه کنید.. مدل هایی که کف قابلمه به صورت خط خط است از تکنولوژی کششی و مدل هایی که ته قابلمه بصورت شکل دار و دارای فرورفتگی است از تکنولوژی دایکست در تولید استفاده می کنند.

جنس درب قابلمه و تابه گرانیتی

قابلمه های گرانیتی مختلف سرهای مختلفی دارند. استیل، ترکیب استیل و پیرکس، پیرکس با لبه استیل و پیرکس با لبه سیلیکونی جزء متداول ترین درب ها برای این ظروف هستند. اما مناسب ترین درب برای قابلمه های گرانیتی سرهای پیرکس با لبه های سیلیکونی می باشد، زیرا حلقه سیلیکونی دور درب از ایجاد هر گونه خط و خش هنگام گذاشتن و برداشتن درب قابلمه جلوگیری می کند و طول عمر این قابلمه ها را افزایش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید: لیست خرید وسایل ضروری جهیزیه آشپزخانه

سایز قابلمه

سایز قابلمه را بر اساس قطر آن عنوان می کنند، این سایز از 18 تا 32 سانتی متر متغیر است. به عنوان مثال قابلمه با سایز 32 مناسب طبخ غذا برای 15 نفر است. هر سرویس قابلمه تعداد مشخصی قابلمه با سایز های مختلف دارد، اما هیچ سرویسی تمام سایز ها را ندارد. بنابراین به راحتی می توان فهمید که وجود قابلمه و تابه با سایز بزرگ تر، قیمت سرویس قابلمه گرانیتی را بالاتر می برد.

قیمت قابلمه گرانیتی هفت پارچه

چند پارچه؟!

احتمالاً زمانی که به دنبال خرید قابلمه گرانیتی هستید عباراتی مانند 20 پارچه، 24 پارچه و غیره از زبان فروشندگان مختلف برای شما تکرار می شود. تعداد پارچه های یک سرویس قابلمه به تعداد قابلمه ها، تابه ها، سرهای قابلمه و تابه ها، ماهی تابه رژیمی و برخی از محصولات حاشیه ای مانند سرویس ملاقه و کفگیر، مرغ سرخ کن، ماهی پز و غیره مربوط می شود. مسلماً هر چه تعداد پارچه های یک سرویس بیشتر باشد قیمت محصول هم بالاتر می رود.

مارک قابلمه

هیچ گاه یک مارک به سادگی تبدیل به یک برند نمی شود! برای رسیدن به این مرحله رعایت استاندارد های خاص و تولید کالاها با کیفیت جهانی لازم است. بنابراین بسیار طبیعی است که قیمت سرویس قابلمه گرانیتی با یک برند معتبر و معروف بیشتر از یک سرویس قابلمه با برندی نامطمئن و ناآشنا باشد.

قیمت قابلمه گرانیتی mgs

تشخیص قابلمه گرانیتی اصل

نمی توان گفت قابلمه گرانیتی تقلبی وجود ندارد اما می توان پرسید چطور می توان کیفیت یک قابلمه گرانیتی را تشخیص داد. در واقع بحث برسر میزان کیفیت کالاست.

برای اینکه مطمئن باشید کالای باکیفیتی را تهیه می کنید به نکات زیر توجه داشته باشید.

1- از برندهای اصلی و شناخته شده محصول را تهیه کنید. از برندهای ناشناس یا حتی بعضا کنار خیابان اقدام به خرید قابلمه و ظورف پخت و پز نکنید.

2- به وزن کالا توجه داشته باشید. قابلمه های گرانیتی با کیفیت وزن کمی ندارند. آن ها تقریبا سنگین هستند.

3- به کیفیت پوشش گرانیت داخلی و همچنین سطح بیرونی کار دقت کنید.قابلمه گرانیتی با کیفیت و محصول شرکت معتبر، پرداخت خوبی دارد. تیزی، ناصافی و ناهماهنگی در آن دیده نمی شود.

4- به ضخامت ظرف دقت کنید. قابلمه گرانیتی اصل یا با کیفیت نازک نیست.

5- همانطور که در بالا اشاره شد قابلمه های گرانیتی دایکست کیفیت بهتری دارند

7- کیفیت و نوع دسته به کار رفته در تولید محصول مطابق آنچه قبلا توضیح داده شد.

بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی خارجی

لازم به ذکر است 3 نکته اساسی را به شما خاطر نشان سازیم.

1- با توجه به افزایش قیمت دلار و ممنوعیت صادرات در بسیاری از بخش های بازار لوازم خانگی بسیاری از واردکنندگان این حوزه قادر به واردات این کالاها نبوده و اگر کالایی نیز وارد شود قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

همچنین نداشتن ساز و کاری برای ارائه خدمات پس از فروش باعث می شود اگر محصول شما دچار آسیب شود کاملاً بلااستفاده شود. مثلا فرض کنید درب قابلمه شما شکسته اما نمی توانید برای آن درب جدیدی تهیه کنید.

2- وجود یک سری مارک خارجی در بازار ایران دلیل بر برتری آنها نسبت به نمونه های داخلی نیست. بلکه در برهه ای از زمان شخص یا شرکتی تصمیم گرفته با آن شرکت خارجی کار کند و نمونه محولات شرکت خارجی را به بازار ایران عرضه نماید. بنابراین صرف اینکه می خواهید یک مارک سرویس قابلمه خارجی داشته باشید هزینه بالایی را پرداخت نکنید.

ضمن اینکه بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی مجبور هستند مواد اولیه خود را وارد نمایند بنابراین صرفاً تولید محصول در ایران صورت می گیرد اما مواد اولیه و اصلی محصول وارد می شود.

بهتر است در هنگام خرید سرویس قابلمه گرانیتی به کیفیت آن توجه کنید.

3- شاید بسیاری از برندهایی که با نام برند قابلمه خارجی می شناسید در ایران تولید شود حتماً نام قابلمه ام جی اس یا یونیک را شنیده اید. این برندها ایرانی هستند. شاید در برهه ای از زمان وارداتی را داشته اند اما در حال حاضر در ایران تولید می شوند.

قابلمه گرانیتی ایرانی یا خارجی

معمولاً بین کالاهای خارجی و ایرانی اختلاف قیمت فاحشی وجود دارد و کالاهای خارجی دارای قیمت های بیشتری نسبت به کالاهای ایرانی هستند. البته همیشه این اختلاف قیمت به بهتر بودن جنس و کیفیت محصول مربوط نمی شود. بلکه عواملی مانند هزینه گمرگ، هزینه باربری، سود تاجر، نوسانات نرخ ارز  و سایر موارد جزء هزینه هایی هستند که بر روی نرخ یک کالای خارجی افزوده می شود. در صورتی که در برخی از کالاها برندهای ایرانی بسیار مرغوبی داریم. بنابراین بهتر است حین خرید قابلمه گرانیتی موارد گفته شده را در یک قابلمه ایرانی و یک قابلمه خارجی بررسی و سپس انتخاب کنید.

در حال حاضر باتوجه به اعمال تحریم ها و عدم امکان ورود محصول به شیوه قانونی و همچنین ممنوعیت های صورت گرفته برای ورود کالاهای آماده به سختی می توان کالای خارجی اصل را پیدا کرد و در صورتی که پیدا شود هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

توصیه ما خرید سرویس قابلمه های ایرانی با کیفیت است که علاوه بر کمک به اقتصاد و تولید ملی و تولیدکننده ایرانی برای شما نیز ارزش اقتصادی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

بی شک در میان تولیدکنندگان ایرانی می توانید با اطمینان از برندهایی که سابقه طولانی در عرصه تولید قابلمه دارند خرید کنید و از خدمات پس از فروش این شرکت ها نیز برخوردار شوید.

واقعیت این است که خرید سرویس قابلمه خارجی این مشکل را نیز دارد که بعد از خرید هیچ ضمانتی برای ارائه خدمات وجود ندارد و اگر نیاز داشته باشید که مثلا درب قابلمه را تعویض کنید دسترسی به تولیدکننده خارجی نخواهید داشت.

بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی

خوشبختانه مارکهای ایرانی بسیار خوبی در زمینه تولید قابلمه های گرانیتی داریم که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برند ام جی اس، کاندید، قابلمه عروس، زرساب، نالینو، BVK، یونیک جزء بهترین مارک های سرویس قابلمه گرانیتی در ایران شناخته می شوند که می توانید با خیال آسوده از آنها خرید کنید.

فقط یک نکته را به یاد داشته باشید. با خرید بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی ایرانی یا خارجی کار تمام نمی شود. بخش اصلی کار به عهده شماست که می بایست از این ظروف به درستی نگهداری کنید. قبل از استفاده از محصول بروشور نگهداری و استفاده از محصول را کاملاً مطالعه کنید و مطابق با اطلاعات ذکر شده از سوی تولیدکننده از ظروف استفاده کنید.

امیدواریم تجربیات و اطلاعات ذکر شده در این مطلب برای شما سودمند بوده باشد. خوشحال خواهیم شد اگر تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حهت اطلاع از قیمت سرویس قابلمه گرانیتی از بهترین برندهای بازار به سایت شیک و تک سر بزنید.

خرید قابلمه گرانیتی از شیک و تک

محصولات پیشنهادی
‎تومان7,645,000
  • سرویس قابلمه
  • 15 پارچه
  • دارای 8 قابلمه
  • شامل: یک عدد قابلمه 4نفره سایز 20 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 6نفره سایز 24 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 8نفره سایز 28 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 12نفره سایز 32 همراه با درپوش، یک عدد تابه دربدار سایز 28، یک عدد تابه تک دسته بدون درب سایز 20، یک عدد شیرجوش سایز 16، یک عدد تابه رژیمی سایز 34، ست کفگیر ملاقه 7 تکه، 2 عدد زیر قابلمه ای، یک عدد پیشبند
  • جنس رویه گرانیت
  • درب پیرکس
  • جنس زیرقابلمه ای سیلیکونی
  • جنس کفگیر ملاقه پلاستیکی
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شست و شوی آسان
  • دسته های محکم و نشکن
  • مناسب جهیزیه عروس
  • برند ویراکیش
‎تومان0
استعلام موجودی
  • سرویس قابلمه گرانیتی
  • 9 پارچه
  • شامل سه سایز قابلمه و دو عدد تابه
  • جنس آلومینیوم دایکاست
  • جنس رویه بایوگرانیت
  • 4 لایه
  • ضخامت پوشش 45m
  • کفی ضخیم 5 میلی متر
  • دسته یکپارچه با  بدنه
  • درب پیرکس
  • دارای خروجی بخار
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شامل قابلمه 20، 24، 28، تابه دو دسته 28، تابه تک دسته 20
  • طراحی خارجی چند وجهی و وسطح داخلی گرد
  • کشور سازنده ایران
‎تومان7,843,000
استعلام موجودی
  • سرویس قابلمه
  • 15 پارچه
  • دارای 6 ظرف
  • جنس آلومینیوم دایکاست
  • جنس رویه گرانیت
  • کشور سازنده ایران
  • 4 لایه
  • ضخامت پوشش 45m
  • دارای خروجی بخار
  • دسته همجنس بدنه
  • درب پیرکس
  • کفی ضخیم 5 میلی متر
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شامل قابلمه 20، 24، 28، 32، تابه دو دسته 28، تابه دوبل 34، یک جفت دستگیره سیلیکونی، یک عدد کفگیر و یک عدد ملاقه پلاستیکی
‎تومان5,965,000
استعلام موجودی
  • سرویس قابلمه گرانیتی
  • 10 پارچه
  • شامل چهار سایز قابلمه و یک تابه
  • جنس آلومینیوم دایکاست
  • جنس رویه بایوگرانیت
  • 4 لایه
  • ضخامت پوشش 45m
  • کفی ضخیم 5 میلی متر
  • دسته یکپارچه با بدنه
  • درب پیرکس
  • دارای خروجی بخار
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شامل قابلمه 20، 24، 28، 32،  تابه دو دسته 28
  • یک عدد پیشبند و یک عدد دستگیره به عنوان هدیه
  • طراحی بدنه خارجی به شکل چندوجهی و بخش داخلی گرد
  • کشور سازنده ایران
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • سرویس قابلمه
  • 12 پارچه
  • جنس بدنه آلومینیوم آلیاژی فاقد سرب
  • جنس رویه گرانیتی
  • درب پیرکس
  • شامل 4 قابلمه : سایز 20 (4 نفره) سایز 24 (6 نفره) سایز28 ( 8 نفره) سایز32 (12 نفره) یک عدد تابه رژیمی سایز 32 یک عدد تابه دو دسته سایز 28
  • دارای خروجی بخار
  • دستگیره ها همجنس بدنه قابلمه
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شست و شوی آسان
  • مناسب جهیزیه عروس
  • 2 سال گارانتی شرکت نالینو
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • سرویس قابلمه
  • 12 پارچه
  • گرانیتی
  • درب شیشه ای
  • دارای دستگیره هایی از جنس بدنه ظرف
  • شامل 1 عدد قابلمه سایز 16 سانتیمتر با درب شیشه ای، 1 عدد قابلمه سایز 20 سانتیمتر با درب شیشه ای، 1 عدد قابلمه سایز 24 سانتیمتر با درب شیشه ای، 1 عدد قابلمه سایز 28 سانتیمتر با درب شیشه ای، 1 عدد تابه دو دسته 28 سانتیمتر با درب شیشه ای، 1 عدد تابه تکدسته 24 سانتیمتر، 1 عدد شیر جوش 16 سانتیمتر
  • مناسب برای پخت سریع غذا و بخارپز شدن
  • بالاترین کیفیت
  • ساده و شیک
  • شستشوی سریع و آسان
  • ساخت ایران
‎تومان7,645,000
  • سرویس قابلمه
  • 15 پارچه
  • دارای 8 قابلمه
  • شامل: یک عدد قابلمه 4نفره سایز 20 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 6نفره سایز 24 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 8نفره سایز 28 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 12نفره سایز 32 همراه با درپوش، یک عدد تابه دربدار سایز 28، یک عدد تابه تک دسته بدون درب سایز 20، یک عدد شیرجوش سایز 16، یک عدد تابه رژیمی سایز 34، ست کفگیر ملاقه 7 تکه، 2 عدد زیر قابلمه ای، یک عدد پیشبند
  • جنس رویه گرانیت
  • درب پیرکس
  • جنس زیرقابلمه ای سیلیکونی
  • جنس کفگیر ملاقه پلاستیکی
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شست و شوی آسان
  • دسته های محکم و نشکن
  • مناسب جهیزیه عروس
  • برند ویراکیش
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • سرویس قابلمه
  • 10 پارچه
  • جنس بدنه آلومینیوم آلیاژی فاقد سرب
  • جنس رویه گرانیتی
  • درب پیرکس
  • دارای 3 قابلمه
  • شامل 3 قابلمه به سایزهای 20-24-28 سانتیمتری (قطر دهانه قابلمه) و یک عدد تابه سایز 28 سانتیمتری (قطر دهانه تابه) و یک عدد تابه رژیمی سایز 32 گرانیتی
  • دارای خروجی بخار
  • دستگیره ها همجنس بدنه قابلمه
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شست و شوی آسان
  • مناسب جهیزیه عروس
  • 2 سال گارانتی شرکت نالینو
‎تومان7,843,000
استعلام موجودی
  • سرویس قابلمه
  • 15 پارچه
  • دارای 6 ظرف
  • جنس آلومینیوم دایکاست
  • جنس رویه گرانیت
  • کشور سازنده ایران
  • 4 لایه
  • ضخامت پوشش 45m
  • دارای خروجی بخار
  • دسته همجنس بدنه
  • درب پیرکس
  • کفی ضخیم 5 میلی متر
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شامل قابلمه 20، 24، 28، 32، تابه دو دسته 28، تابه دوبل 34، یک جفت دستگیره سیلیکونی، یک عدد کفگیر و یک عدد ملاقه پلاستیکی
  • سرویس قابلمه
  • 22 پارچه
  • دارای 7 قابلمه
  • شامل: یک عدد قابلمه 4 نفره سایز 20 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 6نفره سایز 24 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 8نفره سایز 28 همراه با درپوش، یک عدد قابلمه 12نفره سایز 32 همراه با درپوش، یک عدد تابه دربدار سایز 28، یک عدد تابه تک دسته بدون درب سایز 20، تابه رژیمی سایز 34، ست کفگیر و ملاقه هفت پارچه، دو عدد دستگیره
  • جنس رویه گرانیت
  • درب پیرکس
  • جنس کفگیر ملاقه پلاستیکی
  • جنس دستگیره ها سیلیکونی
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شست و شوی آسان
  • دسته های محکم و نشکن
  • مناسب جهیزیه عروس
  • برند ویراکیش
‎تومان5,965,000
استعلام موجودی
  • سرویس قابلمه گرانیتی
  • 10 پارچه
  • شامل چهار سایز قابلمه و یک تابه
  • جنس آلومینیوم دایکاست
  • جنس رویه بایوگرانیت
  • 4 لایه
  • ضخامت پوشش 45m
  • کفی ضخیم 5 میلی متر
  • دسته یکپارچه با بدنه
  • درب پیرکس
  • دارای خروجی بخار
  • قابلیت طبخ با روغن کم
  • شامل قابلمه 20، 24، 28، 32،  تابه دو دسته 28
  • یک عدد پیشبند و یک عدد دستگیره به عنوان هدیه
  • طراحی بدنه خارجی به شکل چندوجهی و بخش داخلی گرد
  • کشور سازنده ایران
مطالب پیشنهادی
1 نظرات
  • مه********

    مه******** 1401-01-25 پاسخ

    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود، سپاسگزارم
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود