جستجوی مطالب

ایده های خلاقانه گیفت تولد دخترانه

توسط 7194
پسندیدن0

گیفت تولد دخترانه یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقلام یک تولد باشکوه و به یاد ماندنی برای فرزندان دختر است. از آنجا که جنس مونث طبع حساسی دارد و در نگهداری از وسایل خود بهتر از جنس مذکر عمل می کند، گرفتن یادبود تولد بعد از جشن حس دیده شدن و مهم بودن را در آن ها پر رنگ کرده و مراقبت و نگهداری آن ها از این گیفت ها باعث می شود، یاد وخاطره جشن شما تا مدت ها در خانه و ذهن آن ها زنده بماند.

اما اینکه گیفت تولد دخترانه چه شکل و چه خصوصیاتی داشته باشد، که یاد و خاطره جشن شما را مدت بیشتری در ذهن مهمانان حک کند، همچنین چه گیفت هایی مورد توجه و استقبال تمامی دختران حاضر در جمع قرار می گیرند، مطالبی هستند که می خواهیم در اینجا در مورد آن ها صحبت کنیم.

شیک و تک پیش از این در پست " گیفت تولد چیست " در مورد ( نکات مهم برای انتخاب گیفت تولد ) مطالب ارزشمندی را عنوان کرده است، که پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی نگاهی به این مطلب بیندازید. سپس از بین پیشنهاد های زیر یکی را انتخاب کنید.

زمانی که قصد برگزاری یک تولد دخترانه دارید، طبیعی است که یادبود چنین تولدی هم با متناسب با همین شرایط انتخاب شود. بنابراین در ادامه چندین گیفت تولد دخترانه خاص و زیبا را به شما معرفی می کنیم.

گل سر

همه دختران عاشق داشتن چندین گل سر، گیره، کش مو، تل و ... مختلف و رنگارنگ هستند، تا بتوانند آذین موهای خود را با هر نوع لباسی ست کنند. اگر به دنبال یک گیفت تولد دخترانه ارزان اما محبوب هستید می تواند یکی از موارد بالا را انتخاب کنید و آن ها را در سبدی زیبا به شکلی مرتب و شکیل چیده و در پایان جشن به آن ها اهدا کنید.

 

ماسک پرنسس

پرسنس شدن آرزوی هر دختری است، به عنوان گیفت تولد دخترانه ماسک پرسنس را انتخاب کنید و آن را در میانه جشن به دختران حاضر تقدیم کنید. استفاده گروهی از این ماسک تم خاصی را برای جشن شما تعریف می کند، که تا مدت ها در یاد و خاطره همه مهمانان می ماند.

 

کالسکه و عروسک

کالسکه های کوچک فلزی همراه با یک عروسک مناسب برای آن ها یک گیفت تولد دخترانه بسیار زیبا و مناسب هستند که علاوه بر ماندگاری بالا، هیاهوی مادرانه را در آن ها زنده می کند.

کتاب داستان

متناسب با سن کودکان کتاب داستان یا سی دی داستان تهیه کنید و با یک بسته بندی زیبا در پایان مهمانی آن ها را اهدا کنید. این گیفت فرهنگی به افزایش آگاهی بچه ها کمک کرده و به عنوان یک یادگاری عالی از جشن تولد کودک شما باقی خواهد ماند.

لاک

خرید لاک های رنگارنگ و چیدن آن ها بر روی یک میز در گوشه ای از سالن باعث تحریک شدن حس کنجکاوی تمامی دختران حاضر در تولد خواهد شد و آن ها را برای هدیه گرفتن و امتحان کردن این لاک ها بی تاب خواهد کرد. برای چنین منظوری بهتر است از لاک ها اکلیلی یا شکل دار استفاده کنید.

 

شمع های شکل دار

اگر جشن تولد دختر 8 ساله یا بزرگتر خود را جشن می گیرید از شمع های عطردار یا شمع های شکل دار، عروسکی، قلب، گل و ... برای یاد بود تولد فرزندتان استفاده کنید.

کارت پستال موزیکال

کارت پستال های موزیکال به نوبه خود بسیار هیجان انگیز هستند، اما اگر به دنبال گیفت های خاص برای تولد فرزندتان می گردید، می توانید یک عکس بسیار زیبا و مناسب را از فرزندتان انتخاب و آن را بر روی کارت پستال های موزیکال چاپ کنید و در پایان جشن تولد فرزندتان این کارت ها را به دوستانش اهدا کنید.

ساک دستی

داشتن یک کیف کوچک برای همسان سازی خود با مادران یکی از آرزوهای بزرگ تمامی دختران می باشد، شما می توانید این آرزو را در جشن تولد دخترتان برای او و دوستانش برآورده کنید. برای این منظور متناسب با سن فرزندتان و دوستانش ساک های دستی کوچکی تهیه و در پایان مهمانی آن ها را اهدا کنید.

ساق شلواری

جوراب شلواری یا همان ساق شلواری از جمله مواردی است که کاربرد گسترده ای دارد. می توانید از همین مزیت ساق شلواری ها استفاده کرده و از آن ها به عنوان یک گیفت تولد دخترانه پر کاربرد و ماندگار استفاده کنید.

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود