جستجوی مطالب
مطالب پیشنهادی

پرده اتاق خواب چه جنس و رنگی باید داشته باشد؟

توسط 14970
پسندیدن0

پرده اتاق خواب یکی از اصلی ترین المان های تزئینی است که با ایجاد هاله های رنگی و القای حس های سرد و گرم تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق خواب که یکی از مهمتریم بخش های خانه است می گذارد. اما با این وجود بسیاری از افراد اطلاعات کامل و درستی در مورد نحوه انتخاب طرح، رنگ، بافت و ... این پرده نداشته و حین انتخاب آن تنها زیبایی را لحاظ می کنند. به همین خاطر رسانه اینترنتی شیک و تک تصمیم دارد تا در این مطلب همه آنچه که لازم است تا یک فرد خوش سلیقه در مورد انتخاب اصولی پرده اتاق خواب بداند، را عنوان کند. پس اگر می خواهید مانند یک دکوراتیو حرفه ای یک پرده بسیار شیک و مناسب را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی ابتدا این مطلب فوق العاده را تا انتها با دقت بخوانید .

مدل پرده اتاق خواب عروس

اهمیت انتخاب درست پرده اتاق خواب

اتاق خواب جزء بخش های خصوصی هر خانه است که هر فرد علاقه دارد آن را متناسب با سلیقه خود دیزاین کند. اما باید بگوییم که دکوراسیون اصولی و صحیح اتاق خواب تنها به سلیقه ما و زیبایی آن محدود نمی شود، زیرا یک اتاق خواب کامل باید در کنار این دو اصل، محیطی آرامش بخش و به دور از استرس را فراهم کند.

بر طبق نظر دکوراتیوهای ماهر و با تجربه پرده یکی از مهمترین عناصری است که بر تمامی این ویژگی ها تأثیر می گذارد. از این رو بسیار مهم است که فرد حین انتخاب پرده اتاق خواب موارد بسیاری از قبیل رنگ، بافت، طرح و حتی کارایی پرده را در نظر بگیرد.

این مطلب را از دست ندهید:  قیمت پرده چطور حساب می شود؟

پرده اتاق خواب چه نقشی در فضا دارد؟

اگر قرار باشد انتخاب پرده خود را به یک دیزاینر حرفه ای بسپارید، اولین سوالی که از شما پرسیده می شود این است که از پرده اتاق خوب خود چه انتظاراتی دارید؟ زیرا نوع استفاده شما از پرده در اتاق خواب شکل ظاهری آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. به عنوان مثال کارایی پرده در اتاق شما تنها به عنوان یک المان زیبایی است، یا برای تنظیم نور اتاق هم به کار گرفته می شود.

مورد بعدی که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد، وسعت فضایی است که قرار است پرده در آنجا نصب شود. با یک نگاه اجمالی حتماً خودتان هم متوجه خواهید شد که پرده ای که باید برای یک اتاق خواب با متراژ بالا خریداری شود کاملاً متفاوت از پرده ای است که برای یک اتاق خواب با متراژ کم و پنجره های کوچک خریداری می شود.

شکل و سبک کلی پرده اتاق خواب

اولین قدم برای انتخاب سبک پرده اتاق خواب در نظر گرفتن کلیت سبک دکوراسیون داخلی در اتاق خواب است. برای مثال اگر سبک داخلی اتاق خواب با دکوراسیون سنتی و وسایل کلاسیک و آنتیک دیزاین شده است، بهتر است از پرده های سنتی مجلل و والن دار برای پوشاندن پنجره ها استفاده کنید.

و اما در اتاق هایی که از سبک مدرن یا مینیمال با عناصر ساده و رنگ های خنثی استفاده شده است، بهتر است از پرده های ساده و بدون طرح و یا طرح های بسیار ساده با رنگ های خنثی استفاده شود. به طور کلی وقتی پرده اتاق خواب با روتختی و سایر المان های پارچه ای اتاق خواب هماهنگی دارد، جلوه گری بیشتری در اتاق خواب ایجاد شده و فضا بسیار دل انگیز و زیبا خواهد شد.

در این میان برخی از افراد تمایل به ترکیب سبک مدرنتیه با سبک سنتی یا کلاسیک دارند. برای اجرای این منظور باید دست کم یک عنصر متضاد داشته باشید. برای اینکار می توانید در یک اتاق با چیدمان مدرن از یک پرده با نقش و نگارهای سنتی و یا در یک اتاق با چیدمان کلاسیک از یک پرده ساده با رنگ خنثی کمک بگیرید. ( در این مورد بهتر است با ابزار های ساده و کوچکی مانند گیره پرده، رنگ و طرح چوب پرده، یک والان کوچک و باریک و ... هارمونی ظریفی بین پرده و المان های سنتی موجود در اتاق ایجاد کنید)

البته کاربرد پرده و شکل و نوع چوب پرده هم می توانند در انتخاب سبک پرده دخیل باشند. مثلاً اگر فضای مناسبی برای نصب چوب پرده وجود نداشته باشد، به اجبار باید از پرده هایی استفاده کنید که بتوان آن ها را به چوب پرده های نازک وصل کرد. به این ترتیب پرده های سنگین با پلیسه های بلند از لیست شما حذف خواهند شد.

 

پرده حریر برای اتاق خواب مناسب است؟

نور یکی از موثرترین عناصر در بازتاب زیبایی و چیدمان یک دکوراسیون است، به همین خاطر در هر محیطی باید میزان مناسبی از آن وجود داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای توازن نور در اتاق خواب انتخاب بافت مناسب برای پرده اتاق خواب است.

به عنوان مثال برای اتاق هایی که به هر دلیلی تاریک بوده و یا نور کمی دارند، بهتر است از پرده های شفاف تور یا حریر استفاده شود. البته مسئله مهم در انتخاب پرده های حریر و تور این است که این پرده ها قابلیت خوبی در حفظ حریم شخصی افراد ندارند و افراد دیگر می توانند از بیرون اتاق خوابتان را دید بزنند، خصوصاً زمانی که نوری در اتاق روشن باشد. به همین علت توصیه می شود افرادی که از پرده های حریر و تور استفاده می کنند، آستری پرده که جنس ضخیم تری دارد را در پشت آن نصب کنند.

این مطلب را از دست ندهید: کوسن مبل از کجا بخرم؟

اما در مورد اتاق هایی که نور متوسط رو به بالایی دارند، می توان از پرده های کتان، نخ و یا ابریشم که غالباً از پارچه های نیمه شفاف تولید شده اند استفاده کرد. این نوع از پرده ها نسبت به پارچه های حریر و تور ضخامت بیشتری داشته و قادرند تا حریم شخصی بیشتری را حفظ کنند. مهمترین نکته در انتخاب این نوع از پرده ها استفاده از میل پرده آسان رو است، زیرا با این کار شما می توانید به راحتی پرده را تا اندازه مورد نیاز کنار زده و میزان نور دلخواه در طول روز را برای خود فراهم کنید.

در مواردی هم که اتاق خواب بسیار نورگیر و روشن است و یا افرادی که حساسیت زیادی به نور داشته و برایشان مهم است که حین خواب اتاق تاریک تاریک باشد، استفاده از پرده های شید و کرکره ای و یا پرده های پارچه ای ضخیم که غالباً از جنس مخمل، کرباس و بلک اوت هستند پیشنهاد می شود.

پرده های ضخیم علاوه بر حفظ حریم شخصی، عایق مناسبی برای گرما نیز هستند. اما شستشوی این پرده ها نسبت به دیگر پرده های اتاق خواب کمی سخت تر بوده و نیاز به زمان و دقت بالا تری دارد.

طرح پرده اتاق خواب را چطور انتخاب کنیم؟

علاوه بر ضخامت پرده و میزان نوری که از خود عبور می دهد، طرح آن هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تا حدی که اگر شما اشتباهاً یک طرح بسیار زیبا اما نامتعارف و نامناسب را برای پرده اتاق خواب خود انتخاب کنید، نه تنها اتاقتان زیبا نخواهد شد، بلکه بعد از گذشت زمان کوتاهی ناهمانگی و عدم توازن ایجاد شده شما را از دکوراسیونی که ایجاد کرده اید دلسرد خواهد کرد.

در انتخاب طرح مناسب برای پرده اتاق خواب باید نکات خاصی را رعایت کرد. به عنوان مثال اگر اتاق خواب شما دارای عناصر دکوری خاص با طرح و نقش بسیار زیبا هستند، بهتر است از پرده ساده استفاده کنید تا توجه چشمها تنها به عناصر خاص جلب شود.

و اما پرده هایی که دارای طرح های گلدار با شکل های گل، شاخه و برگ در رنگ های متنوع هستند، اغلب برای اتاق هایی که با دکوراسیون های کلاسیک و تلفیقی چیده شده اند مناسب اند. پرده های گلدار اغلب حس صمیمت و طراورت را در فضا القا می کنند.

اما مناسب ترین طرح برای پرده اتاق خواب هایی که به سبک مدرن و امروزی چیده شده اند، شکل های هندسی هستند. پرده با طرح های راه راه را هم در هر دکوراسیونی می توان استفاده کرد. تنها نکته استفاده از طرح های راه دار این است که راه راه های افقی پنجره را عریض تر و راه راه های عمودی نمایش بلندتری از پنجره ایجاد می کنند.

چه رنگی برای پرده اتاق خواب بهتره؟

از نظر پزشکی به طور قطع اثبات شده که رنگ ها از نظر روانی تأثیر بسیار زیادی بر روی انسان های می گذارند، حال با توجه به اینکه اتاق خواب محل آرامش و استراحت است، بسیار طبیعی است که در مورد انتخاب رنگ برای این فضا حساس تر باشیم.

از این رو همه دیزاینرهای ماهر و با تجربه بر این عقیده هستند که باید در انتخاب المان های اصلی به خصوص پرده که با تلفیق نور و انعکاس آن باعث بازتاب چندین برابری خاصیت رنگ می شود، از رنگ های ملایم و آرام استفاده شود.

البته باید این نکته لحاظ شود که منظور از استفاده از رنگ های ملایم و آرام صرفاً استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید و طوسی و ... و حذف رنگ های گرم و سرد مانند آبی، قرمز، زرد و ... نیست. بلکه منظور از این گزینه این است که شما می توانید متناسب با دکور و چیدمان اتاق خود هر رنگی را انتخاب کنید، اما بهتر است تناژ انتخابی رنگ شما ملایم باشد.

نکته مهم بعدی در مورد انتخاب رنگ پرده اتاق خواب که می تواند به عنوان یک حقه پنهان و زیرکانه در طراحی فضای اتاق خواب مد نظر گرفته شود، این است که شما حین انتخاب رنگ پرده، رنگی را انتخاب کنید که جلوه برخی از رنگ ها را در اتاق دو چندان کند.

مدل پرده اتاق خواب دخترانه

پرده اتاق خواب کودک

زیبایی در اتاق یک کودک معنای متفاوتی از زیبایی در اتاق یک بزرگسال دارد. به همین علت برای انتخاب المان های تزئینی در اتاق کودکان باید نکات متفاوت تری را در نظر گرفت. به عنوان مثال نصب یک پرده حریر مجلل همراه با والن های بسیار شیک در اتاق یک کودک نمی تواند زیبایی متعارفی را به همراه داشته باشد. از این رو توصیه می شود برای پرده اتاق خواب کودک از پرده های فانتزی یا شکل دار بدون والن استفاده شود. از دیگر نکات انتخاب پرده اتاق کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرده اتاق کودک بهتر است بلند نباشد، زیرا احتمال اینکه کودک پرده را کشیده و چوب پرده سقوط کند بسیار است.

پرده اتاق کودک بهتر است نازک و روشن باشد، تا نور بتواند به راحتی از آن عبور کند. زیرا نور خورشید برای کودکان بسیار مفید است.

حین انتخاب رنگ اتاق خواب کودک بهتر است از رنگ های قرمز و زرد فاکتور بگیرید، زیرا این رنگ ها باعث پرخاشگری می شود.

برای ایجاد هارمونی لازم در اتاق کودک می توانید طرح روی پرده را با تم اتاق کودک هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر تم اتاق کودک شما باب اسفنجی است، بهتر است پرده با طرح باب اسفنجی انتخاب کنید.

حتی المقدور پرده اتاق کودک خود را متناسب با نوع فصل تغییر داده و در فصل های سرد از پرده ضخیم و در فصل های گرم از پرده های روشن استفاده کنید.

مدل های جدید پرده اتاق خواب 2021 

نحوه شستشوی پرده اتاق خواب

برای داشتن یک چیدمان زیبا علاوه بر خرید وسایل و اکسسوری های خاص و شیک باید نحوه شستشو و گردگیری آنها نیز لحاظ شود. پرده اتاق خواب هم از این قاعده مستثتا نیست و حتی شستشو درست و اصولی آن علاوه بر اینکه باعث افزایش عمر پرده می شود، موجب می شود تا پرده استایل و ظاهر خود را به بهترین شکل حفظ نماید.

برای شستشوی پرده اتاق خواب بهتر است قبل از هر کاری گرد و غبار پرده را به کمک جاروبرقی گرفته و سپس آن را با دست یا با دور آرام ماشین لباسشویی بشویید. حین شستشو سعی کننید از موادی مانند وایتکس، پودرهای لباس شویی بسیار قوی و یا هر چیز دیگری که ممکن است به رنگ و جلای پرده آسیب بزند استفاده نکنید.

چند ساعت گذاشتن پرده در مخلوط آب و صابون سفید مخصوص شستشوی لباس می تواند یک راه فوق العاده برای رفع لک، آلودگی و کثیفی های روی پرده بدون از بین رفتن جلای آن باشد. البته با این وجود باز هم توصیه می شود از شستن پرده های آستر دار در خانه اجتناب کرده و آن ها را به خشکشویی بسپارید.

نکته بعد در شستشوی پرده این است که آن ها را به صورت نم دار آویزان کنید تا چروک برندارند و همانطور که فرآیند خشک شدن را طی می کنند صاف شوند. در این صورت دیگر نیازی نیست تا شما وقت زیادی را به اتو کشدن پرده اختصاص دهید.

سخن پایانی

و در انتها باید یادآور شویم که همیشه زیبا ترین و گرانترین مدل پرده اتاق خواب صرفاً مناسب ترین و بهترین نیست. در واقع اگر می خواهید دکوراسیون اتاق خواب خود را به زیباترین شکل ممکن بچینبد باید به ایجاد هماهنگی و هارمونی بین تمامی عناصر موجود در این فضا توجه کرده و سپس بهترین را انتخاب نمایید. در این راستا بهتر است پرده ای را انتخاب نمایید که هم با ایجاد هماهنگی نمای جذابی به اتاق بدهد و هم یک فاکتور منحصر به فرد وخاص باشد.

خرید پرده پانچی از شیک و تک

محصولات پیشنهادی
ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

ارسال بعد از تعطیلات
‎تومان1,450,000
  • پرده پانچی
  • جنس هازان
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش تا 280 سانتی متر
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • رنگ ثابت در شست و شو
  • دارای حلقه های فلزی جهت آویز به میل  پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • بدون میله پرده
  • امکان  سفارش پنل ها به دلخواه مشتری
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • مناسب برای منازل و مکان های تجاری اداری

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

‎تومان1,250,000

  • جنس هازان
  • شامل دو پنل
  • عرض هر پنل 140 سانتی متر
  • ارتفاع قابل سفارش مطابق اعلام مشتری  تا 290 سانتی متر 
  • عرض هر پنل قابل تغییر نمی باشد
  • برای پنجره های بزرگ از چند پنل استفاده نمایید
  • بدون میله پرده
  • قابل شست و شو
  • چاپ دیجیتال حرارتی
  • شست و شو با آب سرد و پودر صابون
  • دارای حلقه های پلاستیکی جهت حرکت آسان پرده
  • حرکت روان روی ریل ها
  • ساخت ایران
  • عکس پرده ها به صورت کامپیوتری می باشد و امکان تغییر رنگ تا 5 درصد وجود دارد
  • قابل استفاده در منازل، ادارات، سازمان ها ،بانک ها، شرکت ها، فروشگاه ها، رستورانها، هتل ها، مراکز تجاری، آموزشی، بیمارستان ها و مراکز درمانی

مطالب پیشنهادی
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود