جستجوی مطالب

بایدها و نبایدهای خرید سرویس خواب نوزاد

توسط 4100
پسندیدن0

بسیاری از افراد در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد، فقط زیبایی محصول را مد نظر قرار می دهند و یا تنها به دنبال خرید سرویس نوزاد ارزان هستند، البته که قیمت سرویس خواب نوزاد در انتخاب شما تأثیر زیادی خواهد داشت اما این، در حالی که محصولی که برای اتاق خواب کودک انتخاب می شود باید علاوه بر زیبایی، ایمن و کاربردی هم باشد.شاید مهم ترین انتخاب والدین در هنگام تهیه سیسمونی نوزاد انتخاب درست سرویس خواب نوزاد باشد. چرا که انتخاب صحیح آن خطرات زیادی را از کودک شما دور خواهد کرد.
آگاهی از، برخی اطلاعات در مورد خرید سرویس خواب نوزاد بسیار ضروری به نظر می¬رسسد. اگر شما هم برای خرید سرویس خواب نوزاد به بازارهای مختلف یا سایت های گوناگون سرمی¬زنید، بهتر است کمی دست نگه دارید و این مطلب را تا انتها، با دقت بخوانید.
مطمئناً بعد از مطالعه ی این مطلب، می¬توانید با آگاهی و دقت بیشتر، سرویس خواب مناسب تری را برای نوزاد دلبند خود انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد ارزان

ایمنی سرویس خواب نوزاد مهم ترین نکته!

اولین موردی که برای کالای خواب کودک باید در نظر گرفته شود، ایمنی آن است. معمولاً کالای خواب کودک شامل بالشت،  تشک، لحاف، تخت و گهواره ی نوزاد و ... می شود. توجه به نکات ایمنی برای هر کدام از این موارد ضروری است.
بهتر است ارتفاع تخت نوزاد بین 35 تا  40 سانتی متر انتخاب شود. تا نوزاد شما در سنینی که تازه شروع به راه رفتن یا چهار دست و پا می¬کند بتواند به راحتی از آن بالا رفته و پایین بیاید و مرتب کردن آن نیز برای شما راحت باشد.(برای آشنایی با استانداردهای تولید تخت نوزاد اینجا را بخوانید)
همچنین تخت های بلند همیشه این نگرانی را برای والدین ایجاد می¬¬کنند که ممکن است نوزاد هنگام خواب از تخت پایین بیفند. تخت نوزاد حتماً باید دارای گارد باشد. وچود گارد خاطر شما را آسوده تر می کند.
کمد لباس، کمد عروسک، دراور باید سرجای خود محکم قرار گیرد. در سنین ابتدایی زندگی کودکان برای ایستادن دست خود را به هر وسیله ای می¬گیرند و در سنین دو سالگی به بعد تمایل دارند برای برداشتن وسایل مورد علاقه خود مثل عروسک و اسباب بازی از کمد بالا بروند. برای کودکان در این سن تشخیص خطر کار دشواری است بنابراین ضروری است والدین در هنگام خرید سرویس خواب نوزاد به این موارد توجه داشته باشند.
پتوی خریداری  شده برای کودک باید از جنس مرغوبی باشد. کودک بعد از چند ماه شروع به بردن هر شیئی به سمت دهان خود می کند. در این سنین حتما گوشه¬ی پتوی خود را هم مزه مزه خواهد کرد. در صورتی که پتوی کودک از الیاف و موادی تولید شده باشد که به راحتی از پتو جدا می¬شوند یا برای کودک مضر باشند، دردسرهای جدی برای والدین پیش خواهد آمد.

خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد

سرویس خواب نوزاد با قیمت مناسب بخرید!

امروزه سرویس خواب های کودک و نوزاد از سه جنس متفاوت ( ام دی اف- چوب- نئوپان ) ساخته می شوند.
تحقیقات نشان می دهد که چوب های تولید شده مانند " ام دی اف " دارای چسب هایی هستند که در معرض گرما و هوا از خودشان گازی بی رنگ و بی¬بو و سمی، تولید می کنند. به دلیل حساسیت بالای نوزاد این گاز می تواند برای او بسیار خطرناک باشد. برای تولید نئوپان هم از چسب استفاده می¬شود اما این چسب از خود گازی تولید نمی کند.
بیشتر شرکت های معتبر تولید کننده¬ی لوازم دکوراسیون اتاق کودک، به جای استفاده از " ام دی اف " از " چوب " یا " نئوپان " استفاده می کنند. بنابراین توصیه می شود، سرویس خواب اتاق کودک خود را از محصولات چوبی یا نئوپان تهیه کنید.

ابعاد مناسب برای سرویس خواب نوزاد

در حقیقت ابعاد استانداردی برای تخت نوزادان یا کودکان  وجود ندارد.مهم ترین و اصلی ترین معیارها برای انتخاب تخت کودکان، توجه به جثه، قد و میزان وزن آن ها می¬باشد. البته تولید تخت های چند منظوره که از سنین نوزادی تا سنین نوجوانی قابل استفاده هستند در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است. این تخت ها ابتدا برای نوزاد و سپس برای سنین نوجوانی نیز قابل استفاده هستند.
تخت های چند کاره " نوزاد – نوجوان " دارای لبه های بلندی هستند که برای جلوگیری از سقوط نوزاد بر روی زمین تعبیه شده اند، کم کم با بالا رفتن سن کودک امکان برداشتن و کم کردن این لبه ها برای والدین وجود دارد. علاوه بر این قابلیت، شما می توانید ارتفاع تخت را نیز با بالا رفتن سن کودک خود تنظیم کنید.

سرویس خواب نوزادمان را چه رنگی انتخاب کنیم؟

البته این مورد کاملاً سلیقه ای است. اکثر افراد رنگ صورتی را برای نوزادان دختر و رنگ آبی  را برای نوزادان پسر انتخاب می کنند. یا ممکن است تختی هم رنگ اتاق خواب یا رنگ متضاد آن انتخاب شود.
اما توصیه ما برای انتخاب رنگ سرویس خواب نوزاد طیف رنگ سفید تا استخوانی است. زیرا:
•    این رنگ اتاق کودک شما را روشن تر و بزرگ تر نمایش می دهد.
•    در صورت کثیف شدن لکه ها بهتر نمایش داده می شوند.

ست لحاف و تشک نوزاد

ملحفه و روتختی نوزاد باید چگونه باشد؟!

در بخش های قبل در مورد ضرورت انتخاب پتوی مرغوب کمی بحث کردیم. جدای از این مورد، سرویس رو تختی نوزاد و ملحفه های مربوط به کودک نیاز به شستشوی بسیاری دارد. ممکن است شما در هفته چند بار برای شستن رو بالاشتی یا ملافه ی زیر نوزاد خود اقدام کنید.
 با وجود چنین شرایطی، که گریزی هم از آن نیست، لازم است شما جنس رو تختی یا ملحفه های انتخابی برای نوزاد خود را بسیار مرغوب انتخاب کنید تا با اولین شستشوها رنگ و روی خود را از دست ندهند.
برخی از والدین بدون توجه به این نکته روتختی نوزاد را انتخاب می کنند که بعد از یکبار شستشو رنگی به آن باقی نمی¬ماند. البته بهتر است قبل از شستشو به دستور شستشوی تولیدکننده توجه نمائید.
اجناس ایرانی تولید شده، در این زمینه معمولاً از جنس تیترون یا مخمل هستند، اما اجناس خارجی تنوع بیشتری داشته و معمولاً از جنس ضد حساسیت تولید می شوند.
شاید شما در ابتدا کمی هزینه ی بیشتری پرداخت کنید اما در دراز مدت این به نفع شما و نوزادتان خواهد بود.
 مورد بعدی که می تواند در نگه داری ملحفه تشک نوزاد به شما یاری کند، خرید پوشش محافظ تشک ضد آب است. خرید پوشش پلاستیکی ضد آب و قرار دادن آن زیر نوزاد ، به شما در تعویض سریع ملافه ها کمک خواهد کرد.

[plain]نکته آخر: سعی کنید سرویس نوزاد با مارک های معروف را تهیه نمائید تا از بابت کیفیت آن هیچ گاه احساس نگرانی نداشته باشید.[/plain]

اگر وقت کافی برای گشتن ندارید حتماً خرید اینترنتی تخت و کمد نوزاد را امتحان کنید حتی روتختی نوزاد را هم می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. در حال حاضر سایت های بزرگ و معتبری در این زمینه فعال هستند که خدمات عالی را به شما ارائه می دهند به اضافه اینکه از کیفیت و اصل بودن کالا نیز می توانید اطمینان داشته باشید.

محصولات پیشنهادی
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • سرویس خواب نوزاد-نوجوان
  • جنس ام دی اف
  • رنگ مطابق تصویر
  • دارای گارانتی شرکت الیت
  • ساخت ایران
  • خوشخواب: ندارد
  • لکه گیری با دستمال مرطوب
  • شامل: تخت نوزاد-نوجوان، کمد، ویترین
2 نظرات
  • لی******

    لی****** 1399-10-29 پاسخ

    خیلی قشنگ بود ولی چرا سرویس خواب نوزادی نمیارین
    • شی**** ** **تک

      شی**** ** **تک 1400-06-13 پاسخ

      یکسری مدل نوزادی داریم. ایشالا مدل های جدید هم بزودی ارائه میشه
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود