جستجوی مطالب

نکات خواندنی در انتخاب گل مصنوعی

توسط 4995
پسندیدن0

سال‌هاست که مردم عاشق خرید گل‌های مصنوعی هستند. فاصله گرفتن و ندیدن گل‌های طبیعی در محلی که زندگی می کنیم شاید حقیقت تلخی باشد. اما به هر حال  امروزه گل‌های مصنوعی  موجود در بازار آنقدر زیبا، جذاب و با کیفیت هستند که خیلی از افراد آن‌ها را جایگزین مناسبی برای گل‌های طبیعی می‌دانند و هزینه‌های بالایی برای آن می‌پردازند.
گل های مصنوعی جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون دارند، دکوراسیون خانه، فضای بیرون، محل کار مملو از گل های مصنوعی متفاوت هستند. تنوع آن‌ها در بازار، از کاکتوس گرفته تا اکالیپتوس، ارکیده، گل رز، آلاله و خیلی مدل‌های دیگر را شامل می شود. همه ی خانم‌های خوش سلیقه در جاهای مختلف خانه از گل ها استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید در این مطلب مروری بر کاربردهای گل مصنوعی در فضای منزل و محیط کار خواهیم داشت و با ایده های کوچک به شما کمک می¬کنیم تا فضای پر نشاط تری را تجربه کنید.

خرید گل مصنوعی

گل‌های مصنوعی کوچک و سر سبز در سرویس بهداشتی خود قرار دهید:

قراردادن گل‌های مصنوعی در سرویس‌های بهداشتی چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار در ایران  است.
 برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی به عوض کردن شیرآلات و سرویس چینی بهداشتی احتیاج نیست. در حالی که  کلی هزینه دارند، با چند تغییر کوچک هم می‌شود سرویس‌ها را به محیط زیباتری تبدیل کرد. گل‌ها می‌توانند در این فضایی که جز سرامیک‌ها جذابیت دیگری ندارند فضای شادابتری ایجاد کنند. افزودن رنگ با گل‌های کوچک به متن زمینه سرویس‌های بهداشتی یکنواختی را از بین می‌برد و احتیاج به صر ف هزینه‌های گزاف برای تعویض  کاشی‌ها نیست.
•    گل‌هایی با ساقه های کوتاه و کوچک انتخاب کنید.
•    گلدان های سرامیکی کوچک بر روی  سرویس آینه  بهترین گزینه هستند.
•    قرار دادن گل‌های مصنوعی  کاکتوس  جذابیت خاصی به سرویس بهداشتی شما می‌دهد.

میز غذا خوری مرکز توجه خانواده:

همه¬ی خانم‌ها عاشق قرار دادن گل روی میزها، بخصوص میز ناهار خوری هستند. میز ناهارخوری مرکز توجه آشپزخانه و یا پذیرایی شماست. به راحتی می‌توانید شادابی  و نشاط را در آشپزخانه با انتخاب گل‌های خوش رنگ  پدید آورید.
•    گلدان های کوچک چوبی همراه با گل‌های ریز وپر رنگ شادابی همیشگی به میزغذا خوری‌تان می‌دهند.
•    انتخاب  گل‌های ساقه  کوتاه باعث می‌شود شادابی را در حین غذا خوردن بر روی سفره ببینید.
•    می‌توانید ظرف‌های قدیمی مسی، برنجی و یا گلی و یا حتی  سبد را به عنوان گلدان استفاده کنید  و در آن شکوفه‌های ساقه کوتاه را بر روی   یک اسفنج سوار کنید و ظرف را پر گردانید.
•    اگر میزتان در آشپزخانه است گلدان ها را فانتزی تر انتخاب کنید و اما اگر میز شما از یک سرویس کلاسیک هست، گل های ساقه بلند همراه با گلدان‌های کلاسیک بلوری و سرامیک توام با نقش و نگار سنتی ترجیح داده میشود.
•    می توانید از گل‌های شکوفه دار استفاده کنید توصیه می‌کنم دو یا  سه مدل مختلف را در یک گلدان با یکدیگر ترکیب کنید، ترکیب رنگی زیاد، زیبایی را از بین می‌برد.
•    در انتخاب گل مصنوعی برای میز پذیرایی اصلی دقت بیشتری به کار ببرید. بهتر است گلدان گل در مرکز میز ناهارخوری قرار بگیرد. می¬توانید از گل های ارکیده که به صورت آویز استفاده می شوند استفاده کنید تا از ایجاد ارتفاع زیاد جلوگیری کنید. اما اگر میز پذیرایی شما بزرگ است بهتر است از گل های شاخه بلند کمک بگیرید تا اندازه گل ها با اندازه میز مطابقت داشته باشد.

به منظور ایده های بیشتر برای گل آرایی می توانید مقاله  "گل آرایی حرفه ای با 6 قدم ساده" را بخوانید.

گلهای مصنوعی جدید

گل مصنوعی یک راهکار مناسب برای ورودی منزل:

جایگاه جاکفشی¬ها معمولاً در راهروه و یا ورودی داخلی است. بسیاری برای ایجاد شادابی ورودی¬ منزل از گلدان‌های کوچک بر روی  جاکفشی استفاده می‌کنند.
•    گل‌های مخملی می‌توانند همراه با رنگ تیره ی چوپ تناسب زیادی ایجاد کنند.
•    بر روی جا کفشی‌هایی که کوچک هستند از گل‌های ساقه بلند و برا جاکفشی‌هایی که چند طبقه با ارتفاع زیاد، از گل ها با ساقه¬ی کوتاه که بر رو سبد و یا گلدانی چیده شده اند انتخاب کنید. گلهای آویز نیز برای جاکفشی های بلند گزینه مناسبی خواهد بود.

حتی می توانید از حلقه های گل مصنوعی نیز بر روی در ورودی منزل استفاده کنید تا نشاط گل ها را به مهمان ها و اعضای خانواده نیز هدیه کنید.

پر کردن فضاهای خالی با گل های مصنوعی شاخه بلند:

•    گل‌ها با ساقه بسیار بلند و درشت با گلدان‌های فرفوژه ای و یا از جنس بامبو را برای پر کردن فضای خالی پذیرائی  خود انتخاب کنید.
•    درختچه‌های مصنوعی، همراه با گلدان‌های سرامیکی به رنگ خاکی، جذابییت و طراوت خاصی به  فضاهای خالی و سرامیک‌های ر‌وشن می‌دهند.
•    اگر از آن دسته از افراد هستید که به سادگی اهمیت می دهند می توانید برای پر کردن فضاهای خالی سالن پذیرایی از گل مصنوعی نی و یا گیاه بامبو مصنوعی نیز استفاده کنید. این گل ها درعین سادگی جذاب و شیک هستند.
شادابی روزانه با گل های مصنوعی تک رنگ:
بر روی میز تخت خود و یا میزتوالت  گل‌های مصنوعی تک رنگ بنفش و آبی  قرار دهید و آرامش و شادابی را هر روز در اتاقتان زنده نگه دارید. گل‌هایی مثل زنبق بنفش و یا رزهای صورتی  با ساقه‌های بلند در گلدان‌های شیشه ای ساده هارمونی خاصی  به اتاق خوابتان می‌بخشد.

درختچه آپارتمانی مصنوعی

دکو‌راسیون محل کار با  درختچه‌های مصنوعی:

گلهای مصنوعی که ظاهری شبیه به گل‌های آپارتمانی دارند با برگ های همیشه سبز، انتخاب شیکی برای محیط‌های اداری است. درختچه های مصنوعی از مطب یک پزشک تا بانک ها و سازمان_های دولتی کاربرد دارد. بهتر است از گلهایی که فقط ساقه و برگ هستند استفاده کنید. اگر یک آرایشگاه یا مرکز ترک اعتیاد دارید از گل های رنگی و سبدهای گل استفاده کنید. اما برای محیطی مثل دفتر وکالت درختچه‌ها فضای شیک تری ایجاد می کنند.

آشپزخانه را از  یاد نبرید!

درست است که بسیاری خانم‌ها بخصوص در فضای آشپزخانه ترجیح می‌دهند از گل های طبیعی استفاده کنند اما برای خانم‌های پر مشغله و کارمند که زمان نگهداری از گل های طبیعی را ندارند انتخاب گل های باغچه‌ای شمعدانی و یا انواع بنفشه‌های مصنوعی  و گل‌دان‌های سفالی شادابی گل های طبیعی را به محیط آشپزخانه و خانه شان میدهد.


 و در انتها حتما دو توصیه زیر را در نظر بگیرید:
  همیشه گل‌های مصنوعی با کیفیت روا به جنس های چینی و ارزان ترجیح دهید چرا که همانند وسائل خانه، یک گل مصنوعی با جنس خوب برای سال‌ها  زینت بخش خانه شما خواهد بود.
 گلدان¬های شیشه ای یا سرامیکی سفید بهترین انتخاب محسوب می¬شوند، چرا که باعث می‌شوند گل ها بهتر به چشم بیایند. همانطور که در بالا اشاره شد، در انتخاب رنگ گل ها سادگی را از یاد نبرید، انتخاب حداکثر سه رنگ متفاوت در کنار هم کفایت می کند.

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود