جستجوی مطالب

تزیین میز تولد دخترانه

توسط 47501
پسندیدن0

معمولاً تزیین میز تولد دخترانه کمی پیچیده و پر دردسرتر از تزیین میز تولد پسرانه است و این پیچیدگی به حساسیت و نوع ساختار احساسی و فیزیولوژیکی دختران بر می گردد. از این رو داشتن ایده های نو و خاص برای اینگونه  موارد می تواند بسیار موثر باشد.
همان طور که می دانید برای تزیین میز تولد دخترانه می توان از انواع وسایل تزئینی مختلف مانند ساتن، تور، گل های طبیعی و مصنوعی، شمع های مخصوص و ... استفاده کرد. اما آنچه که در این میان از اهمیت ویژه ای بر خوردار است، نحوه ی تزئین و تناسب آن با تم تولد می باشد.
در مطلب قبلی با عنوان "تزیین میز تولد" درباره تزیینات میز تولد و ظروف و وسایل مورد نیاز برای برگزاری یک جشن تولد خاص صحبت کردیم. در این مطلب قصد داریم بهترین، زیبا ترین و منحصر به فرد ترین ایده های مخصوص تزیین میز تولد دخترانه را به  شما دوستان گرامی و خوش ذوق معرفی کنیم.

تزیین میز تولد با تور

از تزیین کارت دعوت شروع کنید!

تزیین میز تولد دخترانه، قبل تر از کارت دعودت می بایست شروع شود. کارت دعوت شما نمادی است که می تواند بیانگر نوع و اهمیت مهمانی شما باشد. بهتر است در این مورد نظر کودک خود را نیز جویا شوید. غالباً برخی از خانواده ها از عکس های زیبای کودک بر روی کارت های دعوت استفاده می کنند و اما برخی دیگر کارت دعوت خود را متناسب با تم تولد انتخاب می کنند. شما می توانید حتی از هنرهای کودک خود استفاده کنید، مثلاً زیبا ترین نقاشی کودک خود را روی قسمتی از کارت دعوت ها چاپ کنید.
سعی کنید نمونه ای از کارت دعوت را برای سال های بعد، کودک خود نگه دارید، مطمئناً این کارت در بزرگسالی به عنوان یادگاری ارزشمندی برای کودکتان، خواهد بود.

تزیین میز تولد ساده

تزیین میز تولد دخترانه با چه رنگ و تمی مناسب تر است؟

یکی از مهم ترین بخش های هر جشن تولدی، انتخاب تم به شمار می رود. بهتر است قبل از هر گونه خریدی یا تصمصم گیری و تزئینی، یک رنگ خاص یا تم مخصوصی را برای تزئین میز تولد فرزند دلبندتان انتخاب کنید و سعی کنید با توجه به آن بین تمامی وسایل تزئینی و یا حتی خوراکی های تولد یک هارمونی وجود داشته باشد.
  البته انتخاب در این باره کاملاً سلیقه ای است و هر کس می تواند هر رنگ یا هر تمی را انتخاب کند، اما معمولاً برخی از رنگ ها، یا تم ها مخصوص تولد های دخترانه هستند. تزیین میز تولد دخترانه نیازمند ایجاد حال و هوای لطیف دخترانه در فضای تولد می باشد. در انتخاب این موارد حتماً این نکته را مد نظر داشته باشید که طرح و رنگی را انتخاب کنید، که مورد علاقه ی فرزندتان باشد.

این مطلب را از دست ندهید: 26 ایده برای کیک تولد دخترانه

رنگ های دخترانه عبارتند از: یاسی، قرمز و صورتی و طرح های دخترانه عبارتند از طرح های فانتزی، باربی و...
رنگ سفید و طلایی هم از رنگ های پر کاربردی است که سن و یا جنسیت خاصی را در نظر نمی گیرد. بهتر است ترکیب رنگ شما شامل دو یا نهایتاً سه رنگ باشد.
یک ایده ی جالب و خاص برای طراحی تم تولد، چاپ یکی از عکس های دلنشین و زیبای خود فرد بر روی کیک تولد، تمامی ظروف یکبار مصرف، وسایل تزئینی، کلاه، لیوان ها، بادکنک ها و ... می باشد. به کمک این ایده یک جشن تولد بی نظیر و متفاوتی را برای کودک عزیز خود رقم بزنید.

ایده کیک تولد دخترانه

سفارش کیک برای یک تولد دخترانه

کیک جاذبه اصلی یک تولد است و این که دختران حساسیت بالاتری نسبت به کیک تولد خود دارند، امر بسیار بدیهی است. به همین خاطر در انتخاب این مورد نیز شما باید بسیار دقیق و نکته سنج باشید. برای انتخاب کیک هم حتما نظر کودک خود را جویا شوید، در این مورد نیز می تواند از عکس کودک برای تزیین کیک کمک بگیرید یا اینکه  کیک خود را متناسب با تم تولد طراحی کنید.
 ایده ی جالب تر تلفیق این دو مورد باهم می باشد، با کمی خلاقیت و نو آوری می توانید عکس کودک خود را در جایی از طرح انتخابی برای تم تولد جاسازی کنید و سپس این طرح را برای تزیین کیک تولد سفارش دهید. ایده ی جالب دیگر برای تزئین کیک تولد، مشخص کردن روز، ماه و سال تولد کودک بر روی کیک تولد می باشد.
برای تزیین میز تولد دخترانه برای سنین نوجوان می توانید از طرح های فانتزی که به کمک خمیر فوندانت روی کیک اجرا می شوند نیز کمک بگیرید؛ حتی می توانید به تعداد مهمان ها کاپ کیک با تم کیک تولد تهیه نمائید. (در اینجا می توانید ایده های جالب برای کیک تولد دخترانه را ببینید.)

تزیین تولد برای فضای باز

شمع تولد برای تزیین کیک تولد

شمع جزء جدا نشدنی هر جشن تولدی است که معمولاً بدون آن تولد معنی نخواهد داشت. بر اساس یک باور قدیمی، شمع ها در برابر ارواح پلید عکس العمل نشان می دهند و برخی حتی شمع ها را نمادی برای ارتباط با خدایان تصور می کنند.
 آلمانی ها اولین کسانی بودند که  از شمع برای تزیین کیک تولد استفاده می کردند، آنها به توجه به سن افراد، همان تعداد شمع را بر روی کیک تولد کودکان قرار می دادند.

این مطلب را از دست ندهید: تزیین میز تولد

اما امروزه می توان از انواع شمع ها برای تزیین کیک تولد استفاده کرد. برخی از افراد، شمع های هماهنگ با تم تولد را انتخاب می کنند و برخی از شمع های موزیکال و ... استفاده می کنند. تزیین شمع های مدادی با گل، گلبرگ گل یا عروسک های خمیری بسیار کوچک نیز می تواند ایده ی متفاوتی باشد. شما می توانید از هر کدام از این ایده ها استفاده کنید یا اینکه  با استفاده از تعدادی از شمع های مدادی کوچک و هم رنگ، تصویری زیبا بر روی کیک تولد بسازید. البته این کار بهتر است توسط متخصص انجام شود تا نمای تصویر بهتر و کیک تولد شلوغ نشود.

تزیین تولد با تم سیندرلا

ایجاد یک راهروی شگفت انگیز

واکنش  دختران نسبت به شمع، گل و عطر بیشتر از پسران است. شما می توانید با استفاده از این واکنش یک ایده ی جالب و نو خلق کنید تا هم فرزند و هم مهمانان شما تحت تاثیر آن قرار بگیرند. بهتر از ابتدای در ورودی تا نیمی از راه یا تا رسیدن به میز تولد را با شمع های کوتاه و هماهنگ و گلبرگ گل تزئین کنید. برای تزئین این راهرو می توانید از ایده های مارپیچ، ایده ی قلب، ایده ی گل های تو در تو و و یا حتی نوشتن روز سال و ماه تولد و یا نام فرد یا  ... استفاده کنید.
حتی می توانید کمی، پا را فراتر بگذارید و به جای پر کردن جاشمعی های کریستال با پارافین شمع، آن ها را با لامپ های رشته ای کوچک هم رنگ تم تولد پر کنید و روی هر کدام از آن ها را با یک گل زیبا و یا چند گلبرگ هم رنگ بپوشانید و سپس با استفاده از این جاشمعی ها به تزیین راهرو  برای ورود فرزندتان بپردازید.

برای تزیین میز تولد دخترانه استفاده از گل ها را فراموش نکنید. می توانید از انواع گل مصنوعی استفاده کنید که ماندگاری بالاتری دارند. اما در نهایت حتماٌ برای ایجاد یک فضای ملایم دخترانه از گل ها استفاده کنید حتی می توانید در استفاده از آن افراط به خرج دهید.

تزیین میز تولد نوجوان دختر

استفاده از عکس کودک برای تزیین میز تولد دخترانه

حتماً یکی از زیبا ترین عکس های کودک خود را انتخاب کنید و آن را به صورت بزرگ بر روی شاسی چاپ کنید یا اینکه  با قابی ساده ولی جذاب آن را قاب کنید و در کنار یا پشت میز تولد کودک خود، به طوری که کاملاً در معرض دید مهمانان باشد، قرار دهید. بهتر است عکسی را که انتخاب می کند متناسب با سن کنونی کودکتان باشد.
اما برای زیبایی و تأثیر بیشتر می¬توانید عکس های دوران کودکی و نوزادی فرزندتان را با ربان های زیبا به بادکنک های پر شده از گاز هلیوم وصل کنید و آن ها را هم در اطراف میز یا اطراف قاب عکس بزرگ بچینید. مهمانان با تماشای این عکس ها سرگرم شده و بسیار شگفت زده می شوند.

تزیین تولد ساده و شیک

استفاده از اسموتی های هم رنگ تم تولد

ایده ی جالب بعدی برای تزئین میز تولد دخترانه ، سرو اسموتی های هم رنگ تم تولد برای کودکان یا حتی بزرگسالان می باشد. اگر این اسموتی ها را در لیوان اسموتی شیشه ای یا جام های بلند کریستالی سرو کنید، هارمونی بین رنگ ها می تواند تأثیر بسیاری بر زیبایی و خاص بودن جشن شما داشته باشد.

تزیین خوراکی های جشن تولد

نحوه ی سرو میوه در یک تولد دخترانه:

با توجه به ظرافت دخترانه، باید تمامی تزئینات و خوراکی ها نیز از یک ظرافت خاصی تبعیت کنند. بهتر است از سیخ چوبی برای تزئین برخی از میوه های تولد استفاده کنید، میوه ها را با استفاده از قالب های زیبا یا به صورت های خاص برش بزنید و آن ها را به ترتیب وارد سیخ های چوبی کنید و در انتها آن ها را با شکلات سفید و سیاه تزئین کنید. سپس این سیخ های چوبی را درون یک ظرف بلند و زیبا، به صورت ایستاده قرار دهید و در انتها این ظرف را روی میز تولد خود بگذارید.

شکلات تولد

اگر به دنبال یک دیزاین کاملاً متفاوت برای تزیین میز تولد دخترانه ی خود هستید، برای تهیه شکلات های  جشن تولد هم، از ایده های جالب استفاده کنید. مثلاً می توانید شکلات را در طرح شمع، کلاه، بادکنک و یا حتی متناسب با تم تولد سفارش بدهید. خرید کندی باکس های شیشه ای به شما در دیزاین هرچه بهتر شکلات و کندی های تولد کمک قابل توجهی می نماید.

تم تولد دخترانه صورتی

بادکنک برای تزئین تولد دخترانه

تصور یک تولد بدون استفاده از بادکنک سخت به نظر می رسد. بادکنک یکی از مهم ترین و در عین حال زیبا ترین وسایل تزئینی برای تولد است و خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از بادکنک ها موجود می باشد. ولی در صورتی که شما خواهان دیزاین متفاوت تری هستید بهتر است تا دیزاین خود را با تم تولد سازگار سازید. مثلاً از بادکنک های هم رنگ و هم شکل تم تولد استفاده و آن ها را با گاز هلیوم پر کنید.

می توانید بجای استفاده از بادکنک توپ های گل را از سقف آویزان کنید. گل های توپی به فضای شما حس دل انگیزتری می بخشد.

خوراکی های تولد کودک دختر

غذاهای متناسب با تم تولد را انتخاب کنید

برای مثال اگر زمینه ی تم شما قرمز است، از شیرینی و تنقلات به رنگ قرمز و سفید بیشتر استفاده کنید. به یاد داشته باشید فینگر فود ها بهترین نوع غذاهای سروی برای تولد کودکان و جوانترها محسوب می شوند.اگر رنگ غذاهای انتخابی شما متفاوت از رنگ تم است، آن ها را با رنگ های منتاسب تزئین کنید.

این مطلب را از دست ندهید: چطور یک تم تولد انتخاب کنیم؟

سرگرم کردن کودکان با استفاده از نقاشی

پارچه سفید بزرگی را مانند بوم آماده کنید و کمی رنگ انگشتی نیز تهیه کنید.  در تایم خاصی از تولد، از همه ی کودکان بخواهید بر روی قسمتی خاصی از این پارچه  نقاشی کنند(هر کودک در قسمت مخصوص به خود ). این کار می تواند باعث شور و هیجان کودکان مهمان حاضر در تولد و حتی کودک میزبان شود و سپس گیفت تولد یا همان هدیه های  کوچکی را که به عنوان تشکر آماده کرده اید به رسم جایزه و یاد بود به این کودکان اهدا کنید.

می توانید ایده های جالب خودتان را برای تزیین میز تولد دخترانه، در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

خرید ظروف پذیرایی شیک از شیک و تک

محصولات پیشنهادی
‎تومان470,000
  • شیرینی خوری سه طبقه
  • جنس چینی
  • زمینه سفید با گل های صورتی رنگ مطابق تصویر
  • دارای دسته فلزی طلایی
  • دارای جعبه و بسته بنید شیک
  • بشقاب کوچک شکسته و به صورت دو طبقه قابل استفاده می باشد.
  • مناسب برای کادو و هدیه
‎تومان29,000
  • گلبرگ مصنوعی
  • جنس پارچه شمعی
  • رنگ و طرح مطابق تصویر
  • کاملا مشابه گل طبیعی
  • قابل استفاده برای شاباش عروس و داماد
  • مناسب برای تزئین جهیزیه عروس
  • مناسب برای ورودی عروس و داماد در تالارها و باغ ها
  • مناسب ترین گزینه برای تزئین مراسم های رمانتیک، ولنتاین و ...
ارسال فوری
‎تومان468,000
  • کیک خوری
  • بدنه شیشه ای
  • دارای درپوش
  • جنس درب و پایه فلزی
  • بدون دستگیره
  • رنگ مطابق تصویر
  • ظرف مخصوص نگهداری کیک و شیرینی
  • دارای پایه
  • دارای دستگیره شیشه ای
ارسال فوری
‎تومان1,657,500
  • کندی باکس
  • طرح در قلبی
  • دارای شیشه بلوری شفاف
  • دارای درپوش
  • دارای پایه
  • دارای یک عدد دسته
  • جنس درب و پایه فلزی
  • رنگ صورتی
  • در سه سایز مختلف
  • ظرف مخصوص برای شکلات های رنگی و انواع خوراکی
  • قابل شستشو
ارسال فوری
‎تومان1,199,000
  • کندی باکس
  • طرح در قلبی
  • قابل سفارش در سه سایز مختلف
  • بدنه شیشه ای
  • دارای درپوش
  • جنس درب و پایه فلزی
  • قابل تفکیک برای شستشوی راحت تر
  • دارای حباب شیشه ای مجزا 
  • رنگ مطابق تصویر
  • ظرف مخصوص شکلات های رنگی و انواع خوراکی
  • دارای پایه های گرد کوچک در زیر ظرف
  • مناسب برای نگهداری انواع خشکبار و حبوبات
ارسال فوری
‎تومان780,000
  • کیک خوری
  • طرح ایکیا
  • سه طبقه
  • جنس فلزی با بشقاب های طرحدار
  • دارای لبه توری
  • مناسب برای انواع کیک و شیرینی
  • رنگ مطابق تصویر
  • قابل شستشو
  • زیبا و منحصر به فرد
ارسال فوری
‎تومان312,000
  • شکلات خورری
  • جنس شیشه
  • رنگ شفاف
  • تعداد یک عدد
  • ظرف مخصوص شکلات های رنگی و انواع خوراکی
  • پایه دار
  • همراه با درپوش شیشه ای
  • دارای یک عدد دستگیره شیشه ای
  • مناسب برای روی میز
  • مناسب برای خوراکی های ریز مثل شکلات و پاستیل و اسمارتیز و ...
ارسال فوری
1 نظرات
  • ام****** ******** ****** **** ********دی

    ام****** ******** ****** **** ********دی 1400-09-17 پاسخ

    خیلی قشنگن ولی من پول ندارم این چیز هارا بخرم
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود