جستجوی مطالب

چطور تم تولد انتخاب کنیم؟

توسط 78772
پسندیدن0

تم تولد جزء مواردی است که انتخاب درست و متناسب آن تأثیر بسیار زیادی بر جلوه تولد و تحت تأثیر قرار گرفتن مهمانان می گذارد. اما اینکه چگونه یک تم زیبا و مناسب برای تولد شخص در هر سن و با هر جنسیتی را مشخص کنیم به طوری که رنگ و طرح این تم و نوع چیدمان آن، فرد مورد نظر و مهمانان حاضر را شگفت زده کند، موضوعی است که امروز شیک و تک قصد دارد در این مطلب در مورد آن صحبت کند.

تم تولد بزرگسال صورتی و طلایی

کاربرد تم تولد در تولد های امروزه

تا چندی پیش استفاده از تم تولد کودکانه کاربردی بسیار زیادی داشت، اما به خاطر تأثیر بالای آن در زیبایی و خاص شدن تولد ها، امروزه استفاده از تم های تولد برای هر جنس و هر سنی بسیار مرسوم است. شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که برگزاری چنین مراسمی هزینه های زیادی را در پی دارد، اما اینگونه نیست، در واقعه در گذشته هم از این وسایل استفاده می شد، اما تنها تفاوتی که امروزه به وجود آمده است مطابقت وسایل با یک طرح و رنگ خاص و سرو نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت فانتزی و شیک تر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید: تزیین میز تولد

تم تولد آبی و سفید پسرانه 

انتخاب بهترین تم تولد پسرانه

برای تعیین طرح و رنگ تم تولد پسرانه بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که پسرها در هر سنی که باشند میل بیشتری به سمت رنگ های سرد و خنثی دارند. اگر فرزند شما یک پسر کوچک است از تم هایی با رنگ های آبی و سبز و در صورتی که آقا پسر شما در سنین نوجوانی و جوانی قرار دارد از تم هایی با ترکیب رنگی خنثی با خنثی یا خنثی با سرد مانند: خاکستری با سفید، سفید با سیاه، توسی و مشکی و یا سبز و سفید، آبی و سفید و ... استفاده کنید.

تم تولد مردانه آبی و طلایی و سورمه ای

پسرها در سنین 4 تا 8 سال خود را به جای شخصیت های کارتونی هیجان انگیز که قدرت فوق العاده ای دارند مانند مردعنکبوتی، بتمن، مینیون، مک کویین و ... تصور می کنند. بنابراین انتخاب تم تولد مناسب با شخصیت مورد علاقه کودکتان برای آن ها بسیار جذاب می باشد، اما تهیه لباس و کلاه هماهنگ با شخصیت ذهنی برجسته او، پوشیدن و قرار گرفتن در بین صد ها نماد از این شخصیت در این تولد، پسر شما را در هیجان فراموش نشدنی غرق خواهد کرد.    

این مطلب را از دست ندهید: 26 ایده زیبا برای کیک تولد دخترانه

تم تولد دخترانه رویایی سفید و صورتی 

انتخاب تم تولد دخترانه

از آنجایی که دخترها روحیه حساس تری دارند، طراحی تم تولد برای آن ها کمی پیچیده تر است. قبل از هر چیزی باید بدانید که استفاده از رنگ های گرم حتی به صورت نوارهای باریکی در میان تزئینات باعث دلگرمی آن ها می شود.

چنانچه قصد برگزاری جشن تولد برای دخترهایی در سنین 4 تا 8 سال را دارید، می توانید شخصیت کارتونی مورد علاقه ن ها را به عنوان تم تولد دخترانه در نظر بگیرید.

تم رنگین کمان مجموعه ای از رنگ های شاد و جذاب است و برای کودکانی که درک مشخصی از شخصیت های کارتونی ندارند، بسیار کارآمد است.

تم تولد دختر جوان

پوشاندن یک پیراهن پرنسسی کار چندان موثری برای تحت تأثیر قرار دادن و یا ماندگار کردن خاطره تولد در ذهن دختر بچه ها به نظر نمی رسد، چرا که نمونه های مشابهی از این پیراهن ها را در روزها و جشن های مختلفی به تن کرده است. برای اینکه دختر کوچک خود و دوستانش را شگفت زده کنید بهتر است دو بال بزرگ به رنگی ملیح تهیه و با پوشاندن این بال ها و آرایشی مناسب او را شبیه فرشته ها کنید.

این مطلب را از دست ندهید: تزیین میز تولد دخترانه

استفاده از نماد هایی مانند پروانه، گل و ... برای تم تولد می تواند حس لطافت دختر شما را به تصویر بکشد.

تم تولد بزرگسال با گل

تم تولد برای افراد بزرگسال

برای برخی از افراد انتخاب تم مناسب برای تولد بزرگسالان کمی پیچیده و سخت به نظر می رسد، اما با ایده هایی که در ادامه مطرح می شود متوجه خواهید شد، که انتخاب تم تولد بزرگسال از نسبت به تم تولد برای کودکان بسیار ساده تر و در عین حال خاص تر می باشد.

برای اینکه بهترین انتخاب را برای تم تولد بزرگسال ها داشته باشید باید سلیقه فردی هر شخص را در نظر بگیرید. این سلیقه می تواند در مورد رنگ، حیوان، ورزش، وسیله مورد علاقه فرد، خاطرات، افراد و الگوهای موردنظر فرد باشد.

چنانچه فرد مورد نظر شما ورزشکار است و یا به ورزش خاصی علاقه زیادی دارد از تم ورزشی استفاده کنید. برای اجرای چنین طرحی می توانید، پکیج کامل یا برخی از لوازم مورد نیاز را متناسب با تم انتخابی خود سفارش دهید و یا با استفاده از بادکنک، ریسه، کاغذ رنگی و کمی خلاقیت نماد های اصلی این ورزش را به تصویر بکشید.

تم تولد مردانه طوسی و طلایی

طراحی یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام به عنوان تم تولد می تواند یک نوجوان و دوستانش را غافلگیر کند. برای اجرای چنین تمی می توانید کیک و شیرینی های تولد را به شکل آیکن مورد نظر طراحی کنید.

این مطلب را از دست ندهید: چطور یک جشن سالگرد ازدواج به یاد ماندنی برگزار کنیم!

غالباً استفاده از رنگ های خنثی در تم تولد بزرگسال ها جایگاه ویژه ای دارد. شما می توانید با استفاده از پالت رنگی خنثی و ترکیب آن با رنگ های گرم یا سرد تم زیبایی را طراحی کنید. اما شرط اصلی برای اجرای چنین طرحی رعایت مقیاس مناسب برای استفاده از هر پالت رنگی می باشد.

تم های خال خال و راه راه هم نمونه های ساده اما بسیار شیک و تأثیر گذاری هستند که معمولاًً به عنوان تم تولد بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر قصد برگزاری تولد برای فردی را دارید که به تازگی نامزد یا ازدواج کرده است، ترکیب رنگی قرمز با سیاه یا سفید مناسب ترین گزینه برای تم تولد است.

تم تولد خارجی سبز آبی و طوسی

تم تولد شامل چه مواردی می شود؟

امروزه انواع بشقاب کیک خوری یا میوه خوری، لیوان های کاغذی، سفره، قاشق و چنگال، ریسه، بادکنک، طرح های نوشته ای، دستمال کاغذی، نی نوشابه، خلال دندان، ظروف پاپ کورن، کلاه تولد ، قیف تولد و بسیاری از موارد دیگر با طرح تم های مختلف موجود است که تهیه پکیج کامل یا تنها بخشی از این موارد به اختیار خریدار می باشد.

تم تولد خاص مشکی و قرمز بزرگسال

اجرای تم تولد

مسلماً وقتی به دنبال یک تم خاص برای تولد هستید، بازتاب دکور و چیدمان تولد برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید با رعایت چند نکته ساده، نمایش زیباتری از تم مورد نظر خود را به تصویر بکشید.

برای اجرای چنین منظوری بهتر است پکیج کاملی از تم مورد نظر تهیه و در تزیین میز تولد از آن ها استفاده کنید.

پوشاندن سطح میز با سفره یا رومیزی هماهنگ با تم آنتخابی می تواند به صورت خارق العاده ای موثر باشد.

میز را با خوراکی ها و نوشیدنی هایی که دارای رنگی هماهنگ باتم هستند پر کنید.

فضای پشت میز را با تعدادی از ریسه ها، بادکنک ها، پرچم ها و گل متناسب با تم مورد نظر تزیین کنید.

چنانچه تم مورد نظر شما یک شخصیت است نمونه ای از بنر یا استند این شخصیت را به تزئینات خود اضافه کنید.

طراحی کارت دعوت های متناسب با رنگ انتخابی تم تولد می تواند مهمانان شما را قبل از حضور در جشن تولد غافلگیر کرده و حتی برخی از افراد خوش ذوق دعوت شده به جشن را برای پوشش، آرایش و حتی بسته بندی هدیه با کاغذ کادوی هماهنگ با تم ترغیب نماید.

محصولات پیشنهادی
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • گلبرگ مصنوعی
  • جنس پارچه شمعی
  • رنگ و طرح مطابق تصویر
  • کاملا مشابه گل طبیعی
  • قابل استفاده برای شاباش عروس و داماد
  • مناسب برای تزئین جهیزیه عروس
  • مناسب برای ورودی عروس و داماد در تالارها و باغ ها
  • مناسب ترین گزینه برای تزئین مراسم های رمانتیک، ولنتاین و ...
‎تومان780,000
ارسال فوری
  • کیک خوری
  • طرح ایکیا
  • سه طبقه
  • جنس فلزی با بشقاب های طرحدار
  • دارای لبه توری
  • مناسب برای انواع کیک و شیرینی
  • رنگ مطابق تصویر
  • قابل شستشو
  • زیبا و منحصر به فرد
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود