جستجوی مطالب

حوله تن پوش یا حوله حمامی! مسئله این است!

توسط 13288
پسندیدن0

حوله تن پوش یا حمامی؟!!

حوله‌ها  ازجمله وسایل شخصی هستند که انتخاب آن نیاز به‌دقت بیشتری نسبت به سایر وسایل شخصی دارد زیرا نسبت به لوازم شخصی بهداشتی چون مسواک، هزینه بیشتری می‌پردازید. آن را بارها و بارها می‌شویید و خشک می‌کنید و حتی بعضی از مواقع آن را اتو می‌کنید و با خود به مسافرت و استخر می‌برید. فرا ترازجنس، لطافت و قدرت جذب رطوبت (8 نکته کلیدی در خرید حوله مرغوب و باکیفیت ) که فاکتورهای مهمی برای خرید حوله به شمار می¬آیند، مدل حوله‌ای که استفاده می‌کنید نیز مهم است.
اگر قصد خرید حوله حمام داشته باشید و یا در حال تهیه جهیزیه باشید حتماً یکی از مسائلی که با آن برخورد خواهید داشت این است که حوله حمامی بخرم یا حوله تن پوش؟ احتمالاً در تشخیص گزینه درست دچار شک خواهید شد. در این مطلب قصد داریم نکاتی را به شما یادآوری کنیم تا شما را از تردید برهانیم.

از اینجا شروع کنید!

برای خرید یک حوله‌ی مناسب و  کاربردی ، بهتر است به این فکر کنید که چه فاکتورهایی از آن  بیشتر مدنظرتان است. سطح پوشش  و محافظت ،  راحتی در آن، شستشوی آسان، قیمت و.....
البته که بسیاری از افراد از هر دو حوله تن پوش و حمامی استفاده می‌کنند. برای آن‌ها که به دنبال کاربردی‌ترین حوله‌ی ممکن برای استفاده روزانه‌شان هستند توصیه می‌کنم نکات زیر را درنظر بگیرند:

حوله حمام

حوله‌های  حمامی ارزان و پرکاربرد:

•    حوله‌های حمامی؛ دم دسترین حوله‌ها برای استحمام و بسیار محبوب هستند. معمولاً آنها در میان اقشار کم‌درآمد مثل دانشجویان طرفداران زیادی دارند.
•    تنوع رنگ و طیف قیمت متنوع (متناسب با جنس حوله) از دیگر دلایل محبوبیت حوله حمامی است.
•    حوله‌های حمامی به  دلیل ابعاد پارچه حوله‌ای کمتر و طراحی دوخت ساده معمولاً ارزانتر هستند.
•    شستشو و لکه بری آن  آسان‌تر از حوله تن‌پوش است(شستشوی حوله و نکات مهم در حفظ لطافت آن) زیرا به‌راحتی هر نقطه را در دستان شما قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید لکه بری کنید.
•    خشک‌کردن و اتوکشی حوله‌های حمامی به دلیل تک لایه بودن و سطح فلت آن  راحتر از نوع تن پوش است .
•    آن‌ها را می‌توانید به‌راحتی تاکرده و در کشو، ساک و چمدان قرار دهید و با خود به مسافرت و باشگاه ببرید.
‌    برای بسیاری از افراد که تحمل وزن و گرمای حوله‌های تن‌پوش را ندارند استفاده ازآن توصیه می‌شود زیرا سبک‌تر است.
•    افراد بسیار چاق، و یا بسیار بلند قد معمولاً حوله‌های تن‌پوش سایز خود پیدا نمی‌کنند و یا اگر خریداری کنند بسیار تنگ و نامناسب است. در حالی که با حوله‌های حمامی به‌راحتی سایز کم‌ و زیاد می‌شود و تمام تن را با چند حرکت می‌توان خشک کرد.
•    از آنجا که این حوله ها ارزان هستند، می‌توانید با آسودگی خاطر هرچند مدت یکبار آنها را تعویض کنید.
•    برای مهمانان خود، همیشه چند دست حوله‌ی حمامی تمیز و تازه کنار بگذارید، اگر که آن‌ها حوله‌های خود را فراموش کرده باشند، این هدیه کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.

حوله لباسی

حوله‌های تن‌پوش راحت و محافظ   سرما:

حوله‌های تن‌پوش هم به‌سرعت و بعد از حمام استفاده می‌شوند. البته بسیاری از افراد، قبل از پوشیدن آن، تن خود را با حوله‌ی حمامی سریع آبگیری می‌کنند و برای ورود به خارج از حمام و خشک شدن کامل حوله‌ تن‌پوش می‌پوشند. جذاب و شیک بودن این حوله های شخصی  ممکن است شما را به فکرخرید آن بیاندازد. اما  ما، دلایل محکم¬تری برای خرید حوله تن پوش به شما ارائه می¬کنیم:
•    طبق تحقیقات کسانی که از حوله تن ‌پوش استفاده می‌کنند دچار سرماخوردگی کمتری بعد از حمام می‌شوند. زیرا بدن آن‌ها به‌خوبی پوشانده شده و خشک می‌شود.
•    از کاربردهای مهم حوله تن‌پوش این است که نیازمند این نیستید که در مواجه با افراد دیگر، حتی مهمان سریع لباس بپوشید می¬توانید در کمال اسایش به خودتان فرصت دهید که بدن تان به آرامی خشک شود .
•    حوله تن‌پوش، همانند لباس راحت است و دیگر مزاحم انجام کارهای شخصی  شما چون صبحانه خوردن، سشوار کشیدن و آماده شدن برای بیرون رفتن نیست.
•    حوله‌های تن‌پوش، به دلیل سایز بودن کاملاً   شخصی و انحصاری هستند و از دست افراد دیگر در امان هستند.
•    درحال حاضر مدل های جدید و زیبایی از حوله های تن پوش را می¬توانید در بازار بیابید که بسیار شبیه به یک لباس است، حتی افراد گرم مزاج که تمایلی به پوشیدن حوله لباسی بعد از حمام ندارند نیز می¬توانند از این مدل¬ها استفاده نمایند.

•    حوله¬های لباسی دارای یک بند هستند؛ که به شما کمک می‌کند حوله از بدن¬تان جدا نشود. بدین ترتیب یک فشار سطحی از سمت حوله برروی بدن ایجاد می¬شود که باعث می¬شود بدن شما زودتر خشک شود.

•    داشتن کلاه از مزیت های دیگر حوله تن پوش است که  کمک می‌کند  تا سر و بدنتان هم‌زمان  و به‌خوبی خشک شود.

حوله لباسی و حوله حمام

[plain]عادت ها و شرایط زندگی از مهم ترین عوامل در انتخاب حوله مناسب است.[/plain]
سخن اخر اینکه، انتخاب نوع حوله کاملاً به عادت های شخصی شما بستگی دارد. ما دراینجا سعی کردیم مزایای انتخاب هر نوع حوله را برای شما بازگو کنیم اما حتماً قبل از اقدام به خرید به شرایط خود فکر کنید. ممکن است با توجه به تمامی مزایای ذکر شده شما بعد از خرید یک حوله لباسی قادر به استفاده از آن نباشید. در این صورت فقط پول اضافی هزینه کرده اید.
بهتر است عادت¬ها، شرایط محیطی و معیارهای خود را در نظر بگیرید و پس از آن دست به خرید بزنید. مثلاً اگر دوست دارید بعد از حمام بنشینید و یک فنجان چای بنوشید بدون اینکه مجبور باشید خیلی سریع لباس به تن کنید حتماً یک حوله تن پوش برای شما انتخاب فوق العاده¬ای است. اگر جزء افراد پرتلاشی هستید که ترجیح می¬دهید همه چیز در کوتاهترین زمان اتفاق بیفتد می-توانید با یک حوله حمامی خیلی سریع خودتان را برای شروع یک روز پرتکاپو مهیا کنید.

1 نظرات
  • سا****

    سا**** 1400-09-14 پاسخ

    یه جا در همین صفحه نوشتید؛:
       از آنجا که این حوله ها ارزان هستند، می‌توانید با آسودگی خاطر هرچند مدت یکبار آنها را تعویض کنید.
    ????????????????????????????
    و جالبتر و فانتزی تر از اون هم نوشتید که :
    •    برای مهمانان خود، همیشه چند دست حوله‌ی حمامی تمیز و تازه کنار بگذارید، اگر که آن‌ها حوله‌های خود را فراموش کرده باشند، این هدیه کمک بزرگی به آن‌ها می‌کند.
    ????????????
    نوشتن این دو تا پاراگراف که بیشتر به جوک شبیهه شایدبه این دلایل مربوط باشه :
    1- یا نمیدونید در مورد چی دارید مینویسید
    2-یا در خراب شده و ویرانه ای بنام ایران زندگی نمیکنید..
    3-یا به جایی وصل هستید و بر سر سفره انقلاب و از شکم سیری و سر رفتن حوصله تون تصمیم گرفتید مثل بقیه حضرات مفت خور(بلانسبت شما البته?) یه تفرجی کرده باشید تا ببینید ملت گرسنه چه واکنشی نشان خواهند داد..
    حوله تن پوشی که کمتر از 150 هزار تومن نیست قیمتش رو مردم ثروتمند ولی بیچاره ایران
    حتی وسعشون نمیرسه خریداری کنن شما توصیه میکنید که هر دوسه ماه تعویض هم بکنن؟
    مردم بدبخت و فقیر بیچاره ایران بخاطر فقر و نداری قادر به خریدش برای خودشون نیستن رو شما توصیه به خرید اونهم چند تا و اونهم برای مهمان خریداری کنن؟
    اخه خدا خیرت بده تعداد وعده های غذایی شبانه روز مردم که عرفش سه وعده هست به توصیه مفتخوران از سه وعده به یک وعده و از یک وعده در شبانه روز عنقریب به یک وعده در دو شبانه روز تغییر خواهد کرد ..اونوقت شما ..
    واقعا راست گفتن که شکم سیر خبر از گرسنه نداره..
    البته شاید هم شما این توصیه ها رو برای حضرات دزد سرگردنه نوشتید که در اون صورت تقصیری متوجه شما نخواهد بود چون این جماعت راهزن با غارت این خاک حسابهای متعدد خودشون رو بیحساب پر و پر تر کرده و مردم هر روز به مردمی که در کارتون رابین هود
    روز به روز گرسنه تر میشدند شبیه تر میشن تا پرنس جانهای
    احمق و نادان

نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود