جستجوی مطالب

چطور برای اتاق خواب جدیدمان سرویس خواب انتخاب کنیم؟

توسط 1237
پسندیدن0

انتخاب سرویس خواب و وسایل جدید برای اتاق هم هیجان انگیز و هم ترسناک است. هیجان انگیز بدین خاطر که نمی دانیم  اسباب جدید چه  ظاهری خواهند داشت و این اسباب را در اتاقی که قرار می¬دهیم دوست خواهیم داشت یا نه.  این کار می¬تواند ترسناک هم باشد زیرا انتخاب اثاثیه منزل نیازمند صرف هزینه است و ترس از اشتباه کردن می تواند ناامید کننده باشد. خوشبختانه انتخاب سرویس خواب و اثاثیه  مناسب بر اساس نیازهای شما ساده¬تر و راحت¬تر از آن چیزی است که فکر می¬کنید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه ما باشید.

سرویس خواب و سایر اثاثیه کجا قرار خواهد گرفت؟

خوب قبل از هر کاری باید بدانید سرویس خوابی که قصد خرید آن را دارید برای اتاق خواب خودتان است یا قرار است اتاق خواب کودک یا نوجوانتان را پر کند.  شاید بخواهید یک اتاق خواب زیبا برای مهمانان خود مهیا کنید. واضح است که اثاثیه مناسب  متناسب با نیاز کاربر خواهد بود و باید سبک و طراحی در این شرایط مدنظر قرار گیرد.
 بودجه شما چقدر است؟
می توان با اندکی کاوش و جستجو اسبابی که در بازار موجود است را مشاهده کرد اما  خرید کردن قبل از تصمیم گیری در مورد بودجه ای که قرار است صرف  انجام اینکار کنید کمی غیر عاقلانه به نظر می¬رسد. معمولاً هزینه خرید اسباب و اثاثیه کمی بالاست و به همین خاطر باید قبل از هر چیزی با خود صادق باشید و حساب بانکی تان را چک کنید. اگر رویای بزرگی در سر دارید اما   بودجه زیادی در دست ندارید گزینه های متعددی پیش رویتان خواهد بود:
•     بهتر است فعلا تنها یک بخش از سرویس خواب مورد نیاز خود را خریداری کنید و منتظر بمانید تا  بودجه خرید باقی اثاثیه نیز فراهم شود.
•    از سرویس خواب دست دوم استفاده کنید
•    اگر در حال طراحی اتاق کودک یا مهمان هستید می توانید از سرویس خواب با کیفیت اندک استفاده کنید که قیمت کمتری دارند.

تخت خواب دو نفره

نظر شما در مورد کیفیت سرویس خواب چیست؟

 واضح است که شما هم همانند سایر افراد دوست ندارید پول خود را برای سرویس خوابی صرف کنید که بعد از چند ماه خراب می¬شود و مجبور به دور انداختن آن هستید. البته این موضوع بدین معنی نیست که مجبورید بهترین و با کیفیت ترین سرویس خواب موجود در بازار را بخرید. بودجه شما نقش مهمی در تصمیم گیری های تان دارد. برای اتاق خواب خودتان بهتر است اسباب و اثاثیه با کیفیتی بخرید اما برای یک اتاق خواب کوچک اسبابی با کیفیت کمتر نیز کافی است.  همیشه انتخاب مواد باکیفیت برای تشک ارزشمند است اما این موضوع برای میز کنار تختخواب یا سایر موارد زیاد اهمیتی ندارد.

 اتاق خواب شما چقدر بزرگ است؟

اگر در حال تدارک یک اتاق خواب کوچک هستید، خرید یک پوستر یا کمد بزرگ نمی تواند  انتخاب خوبی برایتان باشد. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید و اتاقتان فضای کافی داشته باشد، می¬توانید  از اسبابی با اندازه مناسب استفاده کنید. مقیاس برای اتاقی با تزیین و دکوراسیون خوب، ضروری است. این موضوع بدین معنی است که اندازه اسباب باید با اندازه فضایی که در اختیار دارید تعادل داشته باشد. از هر جایی که اسباب جدید را خریداری می کنید مطمئن شوید که می توانید آن را در اتاقتان به کار ببرید. شما که نمی¬خواهید میز توالت تان با سایر اثاثیه اتاق خواب هماهنگ نباشد؟

سرویس خواب دو نفره

 چه نیازی دارید؟

ممکن است بخواهید تمامی سرویس خواب قدیمی خود را با سرویس جدیدی جایگزین کنید. از همان آغاز کار بهتر است نیازهای خود را بدانید و آن ها را شناسایی کنید. اگر می¬خواهید  میز آرایش ¬تان را در حمام قرار دهید، لازم نیست میز بزرگی برای اینکار را در اتاق خواب بگذارید. اگر تختخواب¬تان را به صورت اشتراکی با فرد دیگری مورد استفاده قرار می¬دهید، می توانید از میز کنار تخت استفاده کنید. اگر شما یا همسرتان  فرد بلند قامتی هستید از تختخوابی استفاده کنید که لبه تخت ندارد و انگشتان پا را اذیت نمی¬کند. اگر میز کشوداری که انتخاب کردید زیباست اما کشوی کافی برای قرار دادن لباس ها ندارد پس آن را کنار بگذارید زیرا انتخاب خوبی برای شما نیست. سبک زندگی خود را نیز مدنظر داشته باشید.  آیا روزهای تعطیل در تختخواب صبحانه می¬خورید؟ شب ها فرزندتان را کنار خود قرار می دهید؟ اگر چنین است به اتاق بزرگی نیاز دارید.

سبک تزیینی شما چه چیزی است؟

اگر دوست دارید همه چیز مربوط به عصر فعلی باشد، با مجموعه اتاق خواب قدیمی و از مد افتاده خوشحال و راضی نخواهید بود. اگر  سبک تزیینی خوبی دارید، باید سرویس خوابی را تهیه کنید که آن را تکمیل می کند. این موضوع بدین معنی نیست که خود را در یک ذهنیت سختگیرانه قرار دهید. با اینحال به خاطر داشته باشید که اسباب عالی برای اتاق خواب سبک گذرا دارد. این سبک جایی بین سبک سنتی و سبک مدرن قرار خواهد گرفت.

 به دنبال ست کردن وسایل با هم هستید؟

با اینکه خرید ست کامل سرویس خواب و اثاثیه اتاق خواب ایده عالی است اما همیشه مجبور به اجرای این طرز فکر نیستید و می¬توانید انتخاب خود را داشته باشید. در اتاق بسیار سنتی یا رسمی، سرویس خواب ست شده ظاهر بسیار عالی خواهد داشت اما در سبک غیر رسمی این ایده جذاب نخواهد بود.به جای اینکار، قطعات متعددی را انتخاب کنید که همدیگر را تکمیل می کنند و کاملاً ست نیستند.

سرویس خواب دختر و پسر

 ایا اتاق خود را با فرد دیگری به اشتراک می گذارید؟

اگر دو نفر از یک اتاق خواب استفاده کنند، باید نظر هر دوی آن ها در انتخاب اسباب و اثاثیه آن مدنظر قرار گیرد. اگر خواهر یا برادری در یک اتاق می خوابند، برای هر کدام یک تختخواب نیاز دارید. برای هر اتاق اشتراکی، هر فرد به یک میز کشودار یا دراور نیاز دارد تا بتواند لباس های خود را در آن قرار دهد.  باید تمایل و علاقه افراد را به هنگام انتخاب اسباب مدنظر داشته باشید. مصالحه کردن در چنین شرایطی ضروری است اما  هیچ کس نباید از طرح و اثاثیه اتاق خواب ناراضی باشد.

محصولات پیشنهادی
تمام شد
محصول موجود نمی باشد
‎تومان0
  • سرویس خواب
  • جنس ام دی اف با روکش وکیوم
  • رنگ مطابق تصویر
  • دارای گارانتی شرکت الیت
  • ساخت ایران
  • خوشخواب: ندارد
  • لکه گیری با دستمال مرطوب
  • شامل: تخت 90x2، میز کامپیوتر، صندلی، پاتختی، دراور، قاب آینه، شلف
نظرتان را درج کنید
پاسخ دهید

فهرست محصولات

تنظیمات

برای استفاده از لیست علاقه مندی ها به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ورود

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا کالاهای مورد پسندتان را از دست ندهید

ورود